Kadınlar kendilerini geliştirse kadın cinayeti kalmaz?

Kadınlar kendilerini geliştirip klas insanlar olmaya çalışsa zaten şikâyet ettikleri bu şey son bulacak. Kadınlar en çok sevgililerinden, eşlerinden şiddet görüyor yüksek ihtimalle. Kadın cinayetlerinin önemli yüzdesi boşanma sürecinde vs. gerçekleşiyor. O zaman seçse ya sevgili olacağı kişiyi? Ne yazık ki mantıklı davranamıyor. Bir şey tek cümle ile geçiştiriliyor.

Kadınlar kendilerini geliştirse kadın cinayeti kalmaz?
Cevapla