Nasıl böyle şey kardeş deyip sonra eş olmak çok kötü bir psikoloji değil mi
2 ay
Nasıl böyle şey kardeş deyip sonra eş olmak çok kötü bir psikoloji değil mi
Kuzenle evlilik olmaz bu arada sonuçta tanıdık ve çocuk engelli olma diye bir durum var ve tanıdık olduğu için akrabalar da çok konuşur ve eğer yakın bir binada iseniz sürekli gıybet konusu olursunuz ondan dolayı akraba olmamalı.
Kuzeni kardeş gibi görüp sonra eş olarak düşünmek çoğu insana çok sarsıcı geliyor, bunu garip bulman çok doğal 🤍 Bu durum hem psikolojik hem genetik riskler taşıyor, aile baskısı da eklenince ilişki çok yıpranabiliyor 😔 Bence kalbini zorlamadan uzak durman en sağlıklısı 💭💕
Cevap
1Cevap
Hayır yapılmaz
Akrabalardan ben kaçıyorum millet dibine giriyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?