Arkadaşlar yardımcı olabilir misiniz benim yerimde olsanız ne yapardınız?

Arkadaşlar nişanlıyım 1,5 ay sonra düğünümüz var, kız tarafı henüz hiç hazırlık yapmamış düğün için, biz yaptık hazırlığımızı, nişanlımla nişanlanmadan önce ailesiyle her şeyi konuştuk, bizim küçük bir tarlamız var, tarla annemin üzerine, bu tarla satılıncaya kadar evlenince kirada oturacağımı söyledim, onlar da tamam dediler. Fakat tarla hâlâ satılmadı. Arayan soran olmadı. Geçenlerde kızın ailesi beni çağırdı, konuştular, dedi ki kızın annesi, komşular sürekli senin damadın neden evi yok canım, niye şimdiye kadar ev almamış diye doldurmuşlar. Kızın annesi de bana diyor ki komşular böyle böyle dedi, ben utancımdan düğün hazırlığı yapamadığımızı bile kimseye söylemiyorum dedi, sinirlerim altüst oldu. Sonra kızın annesi ile babası dedi ki tarlayı annen senin üzerine versin, yarın ölüm kalım var, teminat istiyoruz dedi, böyle deyince moralim bozuldu gerçekten. Nişanlım da kirayı kabul ettiği hâlde annesinin ağzına bakıyor, ev istiyor. Sizce niye böyle yapıyorlar bunlar, düğüne çok az kaldı moralimi bozdular, amaçları ne anlamadım, yardımcı olursanız çok sevinirim gerçekten
Arkadaşlar yardımcı olabilir misiniz benim yerimde olsanız ne yapardınız?
Cevapla