Arkadaşlar nişanlıyım 1,5 ay sonra düğünümüz var, kız tarafı henüz hiç hazırlık yapmamış düğün için, biz yaptık hazırlığımızı, nişanlımla nişanlanmadan önce ailesiyle her şeyi konuştuk, bizim küçük bir tarlamız var, tarla annemin üzerine, bu tarla satılıncaya kadar evlenince kirada oturacağımı söyledim, onlar da tamam dediler. Fakat tarla hâlâ satılmadı. Arayan soran olmadı. Geçenlerde kızın ailesi beni çağırdı, konuştular, dedi ki kızın annesi, komşular sürekli senin damadın neden evi yok canım, niye şimdiye kadar ev almamış diye doldurmuşlar. Kızın annesi de bana diyor ki komşular böyle böyle dedi, ben utancımdan düğün hazırlığı yapamadığımızı bile kimseye söylemiyorum dedi, sinirlerim altüst oldu. Sonra kızın annesi ile babası dedi ki tarlayı annen senin üzerine versin, yarın ölüm kalım var, teminat istiyoruz dedi, böyle deyince moralim bozuldu gerçekten. Nişanlım da kirayı kabul ettiği hâlde annesinin ağzına bakıyor, ev istiyor. Sizce niye böyle yapıyorlar bunlar, düğüne çok az kaldı moralimi bozdular, amaçları ne anlamadım, yardımcı olursanız çok sevinirim gerçekten
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer