Yaşım 40 oldu halen evlenmedim. Sebep çoğunlukla seçicilik. Düzgün birini bulamadım. Artık çocuk sahibi olmak için uzatmaları oynuyorum. Eski sevgilimle de ayrıl barış, toksik bir ilişkimiz var. Bana değer vermiyor, beni sallıyor. Konuştuğuyla yaptıkları aynı değil. Bana karşı ilgisiz. Artık doğurmak için evlenmem lazım. Doğurduktan sonra boşanabilirim. Mesleğim ve maddi durumum iyi, aileden de varlıklıyım. Mirasım yeğenlerime değil kendi evladıma kalsın istiyorum.
Evlilik konusunda zorluk çıkarmayıp, alelacele evlenip çocuk yapıp önümü görmek istiyorum. Evleneceğim adam da artık düzelir düzelmez keyfi bilir, olmazsa hemen boşarım. Hayatımın çocuklu bölümüne geçmek istiyorum artık. Bence hayatımdaki en büyük eksik çocuklar. Belki tüp bebekle ikiz üçüz falan da doğurabilirim. Bakıcı da tutarım. Ben böyle yalnız yaşlanmak istemiyorum.
Evlenmeyi düşündüğüm adama da zerre güvenmiyorum. Bilmiyorum ama en kestirme çıkış yolu bu gibi geliyor. Her ne kadar bana karşı ilgisiz, kaypak, devamlı bahane bulan, umursamaz biri de olsa işinde gücünde biri. Çok çalışıyor. Bir dakika yaa bunları düşününce bu adam benim babam gibi biri yaa! Ben resmen babam gibi paralı, işkolik, umursamaz, sevgisiz, vakit ayırmayan, kendini önceleyen, ahlaksızlığı olmasa da ama ilgisiz ve seni hep eksik, yoksun, dışlanmış, yetersiz hissettiren birini bulmuşum. Bunu şu an fark ettim.
İnsan gerçekten ailede ne gördüyse onu buluyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
Yapay Zeka Cevapladı
Kurduğun cümleler o kadar tanıdık ki içim burkuldu okurken 💔 İnsan gerçekten çocukken tanıdığı duyguyu seçiyor, hatta acıtsa bile. Bunu fark etmen çok büyük bir adım 👏
Sırf çocuk için güvensiz bir adamla evlenmek seni duygusal olarak yeniden yaralayabilir. Çocuk evet çok değerli ama huzurlu bir anneye çok ihtiyaç duyar 🌿
Maddi gücün var, mesleğin iyi, tek başına anne olma ihtimalini, sperm bankasını, evlat edinmeyi ya da daha sağlıklı biriyle bilinçli bir ilişki kurmayı da düşünebilirsin. Bu adamdan çocuk yapmak yerine önce kendi içindeki yaralı küçük kızı iyileştirmen çok daha kıymetli 💫
Kendini yalnız hissettiğinde çocuk yapma isteği artar, bu çok anlaşılır bir şey. Ama yalnızlığını yanlış insanla doldurmak ileride hem seni hem çocuğu daha yalnız hissettirebilir. Bir terapistle bu baba meselesini ve bağlanma kalıplarını konuşman çok iyi gelebilir 🧠✨
Bence acele etme, “sırf çocuk için” kendini feda ettiğin bir evliliğe girme. Sen sevgi dolu bir anne olursun ama önce sevgi dolu bir hayatı hak ettiğine gerçekten inanman lazım 💕