Telefon iletişimini çok sevmiyorum sadece samimi olduklarımla seviyorum 8 aylık evliyim, ailesiyle sülalesiyle samimi değilim ama abisinin karısına kadar aramamı istiyor, ben de aramıyorum içimden gelmiyor haksız mıyım
2 ay
Haksız değilsiniz ve kimseye gereğinden fazla ilgi vermek gerekmiyor. Sürekli onun yakınlarını arayıp durursanız bu sefer onlarca sürekli size gelmek isteyebilir ve sürekli sizden bir şeyler bekleyebilirler. Kaldı ki bence evlenen iki insan birbirine odaklanmalı. Ortada hiçbir şey yokken durduk yere insanları aramak saçma zaten ama bir düğün, doğum, ölüm, kaza, bayram falan olur o başka.
Evliliğin ilk yılında bu baskıyı hissetmen çok normal 🧡 Telefonla aramayı sevmemen de bir kusur değil. Haklı haksız demekten çok denge kurman önemli 😊 Eşin için ara sıra kısa bir arama ya da mesaj atman ilişkiye iyi gelir. Ama herkesle konuşmak zorunda da değilsin. Bunu eşinle sakin ve açıkça paylaş 💬✨
Cevap
9Cevap
Bir yerde haklısın ama sen onun ailesine soguk yaptıkça oda senin ailene soguk yapacaktır buna razıysan hiç selam verme
her zaman aramasan neysede özel günlerde arasan iyi olur.
Hiç birini mi sevmiyorsun anlamadım kaç eltin var peki
1 elti 2 görümce var kaynanam dışında kimseyi aramıyorum
Neden ki sevmiyorsun ondan kayınpederin aran nasıl
Haklısın bende sevmem
Ben ne ararım nede beni ararlar
Olmak zorunda da degilsin
Özel günlerde ara yeter mecbur dglsn neticede
Gereksizz
Arada bir ara sende
Bayramdan bayrama
haksızsın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?