Okumayan, evde olan, köyde yaşayan, genç insanlara ne önerirsiniz? Direkt köyden mi kaçsam
2 ay
Cevap
12Cevap
koyden kacip nereye gitmeyi dusunuyorsun , hadi diyelim gittin sifirdan bir hayat kurmayi kolay mi zannediyorsun, sinava gir universite icin git farkli bir sehire
Doğru ya ben okuma maksadında demiştim🫶🏻
Köyden nereye kaçacaksın köylü kızı kolay mı öyle kaçmak
Ahaha köylü kızı
Ailenle yaşa mutlu olmaya bak. Zaamanı gelince güzel bir hayat kurarsın inş
Umarım teşekkür ederim
Bence köyde kal bu gidişle köylü yine milletin efendisi olacak
orada büyüdük orada da öleceğiz gibi
Köyde dur para basarsın
Tamam nası
Çobanlar nasıl birinci oluor
Ne demek o
Köyden kaçma da seni geliştirecek birileriyle ol
Köyde kal daha sağlıklıdır eminim
Köyde kendini geliştir. Şehirde bir şey yok
Para kazanma yolu bul derim
Öneri
Ticaret, üretim, sanat ne geliyorsa elinden ve kafandan
Çünkü insan ugrassız bunalır, maddi özgürlüğü olursa da kendine güvenir
Çok haklısın
Okumak da şart değil, okumak cahilliği alır eşeklik baki kalır demişler,
Şimdi en korsal dediğin yerde bile internet elinin altında ulaşılabilir bir şey
Kendini geliştirmek için türlü yollar var
Sadece tembel olma yeter
Ben imkanım olsa bir meyve yetiştiriciliği yapmak isterdim
Yaban mersini mesela
ya da safran ya da sahlep
Böyle farklı bir şey bilmiyorum.
Hem para getirecek hem çok sevdiğim bir şey
Bir ara da mantar yetiştiriciliği düşünmüştüm ciddi ciddi. Sonra sınavı kazandım da atandım yoksa bunlardan birini yapardım kendim
biraz tembellik var evet, ama yazdıkların kendime getirdi gibi🫶🏻
Çok güzel düşünmesi inan
İlke çok net açık , Allah çalışana karşılığını veririm diyor, verir.
Peygamber de iki günü eşit olan hüsrandadır diyor.
O zaman tembelliğe yer yok
Teşekkür ederim çok , yazdıkların için etkilendim☺️
🥰 iyi gelmesine sevindim
Aşağıdaki bi yorumda yazmışsın 23 yaşındaymışsın
Benim ablam ortaokuldan itibaren açıktan okuyarak Şu an üniversite mezunu ve 35 yaşında başladı liseye 😌4 çocuğu vardı o zaman
Negatif şeyler düşünme
Kızlar bir şeyi yapamayacağını düşününce bu bende öfke yapıyor 😄
Öfke yapması konusuna aşırı haklısın ahahah pısırık biri değilim aslında ya tembellik işte, ama her imkanı değerlendiren insanlara bayılırım ablanı tebrik ederim herkes yapmaz diye düşünüyorum bunu çocuk içinde yapması imkanlarını değerlendirmesi bana ders vermeli gibi🥹🫶🏻
kaçmak çözüm değil ki
Kaçmam berat
Çoban olcam ya
Ahaha yapmam ya hem kadın çoban olur mu
1
Neyi belirliyor?
Çocuk musun berat
Sınava girecen mi
Girdim ama sonuç nerede
Hangisi
Yks
Kaç puan aldın yerleştinmi üniversiteye
Bende köyde yaşıyorum yks ye girecem
Yerleşemedim çalışmadım da
Yani okuman lazim
Yani
Var da geç değil mi 23 olacağım ya seneye
Nerelisin
Başkent
Hımm yaşımız
22
Tam olarak düşünceniz nedir
boş ver
Yaş kaç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Köyden kaçmak tek başına çözüm değil 🧠🌿
Önce ne istediğini biraz sakin sakin keşfetmen önemli. İnternetten ücretsiz kurslar bulup kendini geliştirebilirsin, bir beceri öğrenebilirsin, uzaktan eğitim düşünebilirsin 📚💻
Hedefin netleşince köyde mi kalacağın yoksa gideceğin yer mi olacağı daha berrak olur. Umudunu kaybetme, yaşın genç her yolu deneyebilirsin ✨💪🌻