Konuştuğum kız hemşire, ben ise bir elektrikçiyim. Onların maddi durumları bize göre çok daha iyi ve daha modern bir tarzları var, biz ilk başta normal anlamda tanıştığımız için bunu kendime sorun etmemiştim ama sonradan birbirimize karşı duygusal bir şeyler hissettik ve kız beni sevdiğini söyledi, evlilik anlamında sevgili olmak istediğini söyledi ve ben sonradan ileriyi düşününce onun ve ailesinin yanında kendimi küçük hissedeceğimi düşündüm. Kıza bunu açıkladım ve bana bunu düşündüğüm için kızdı ve “Paranın bir önemi yok, aramızda yeter ki sevgi, saygı, hoşgörü olsun, bu bana yeter.” dedi ama benim ister istemez erkek olduğum için hâlâ aklım takılıyor, çünkü bazen insanların geçmişte dediği şeyler sonradan düşünce anlamında illaki değişiyor ve bu yüzden ileride düşüncelerinin değişip beni küçük göreceğinden ve ailesinin yanında kendimi küçük hissedeceğimden korkuyorum. Sizce ne yapmalıyım, siz bir kız veya erkek olarak ne düşündünüz?
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer