Akraba evliliğe karşı olan ben bunu yaptım.. hala şoktayım.. sizce iyi mi yaptım.. onunla oynayıp büyüdüğüm biri değil, aramız hiç yoktu.
2 ay
Akraba evliliğe karşı olan ben bunu yaptım.. hala şoktayım.. sizce iyi mi yaptım.. onunla oynayıp büyüdüğüm biri değil, aramız hiç yoktu.
Sana o gözle bakan teyze oğlunun gözünde büyük bi sorun var önce hastaneye ordanda mümkünse ruh ve sinirhastalıklarına yatırılması lasım koca dünyada baska erkek baska kadınmmı kalmadı nie kardes evliliği gram mantıklı acıklaması yok benim adıma bu bir suç
Doğuda böyle
Akraba evliliğine karşı olup yine de tanışmaya şans vermen kendi değerlerini sorguladığın olgun bir nokta aslında 😊 Önce kalbini dinle sonra da sağlık risklerini iyi araştır. Sırf “teyze oğlu” diye zorunda değilsin 💔 Uyan duygun neyse onu izlemek en doğrusu olur bence 💫💭
Cevap
18Cevap
Gerek yok ya riske çocuklar sağlam doğmayabilir bi de akrabalarla o kadar iç içe olmaya gerek yok.
Eskide kaldı onlar evlenen. Gidiyor... Ne iç icesi
İç içe derken yakın oturmak beraber yaşamak değil ki daha fazla muhatap olmak zorunda kalmak
Yaw teyze oğlu teyzemden ne zarar gelecek alla alla muhbbtde güzel olur her şey de anne yarısı ndnd
Ya zaten kendi fikrimi söyledim kendime göre😅
Zarar gelir gelmez o sizin aranızda ben evlenmezdim
Berbat bir hata. Kuzenlerine bu gözle bakan insanların sağlıklı olmadıklarını düşünüyorum
Birlikte büyüdüğüm aramzn olduğu bir kuzen değil.. iki yabancı gbi yeni tanştk saylr
SONUÇTA KUZENİN YA HANİ SJDJSSKS
Yaw kuzen de yakınlık dercesi kuzen
Kardeş gbi değiliz nikah düşüyor sonuçta namahrem sonuçta
Doğacak olan çocuğa yazık, onun için yapmayın bari.
Allah'ın işi
Allahı karıştırma bari, Allahla ne alakası var durumun, 2+2=4 doğacak olan çocuğun sakat kalma ve zeka geriliği ile doğru olasılığı çok fazla. Biraz kullan şu kafandakini. Süs olarak taşıma.
Ne diyorsun ya boş yapma
Belli kimin boş yaptığı.
Knk akraba işinden uzak dur. Normalde anlaşılmayan varlıklarla evlilik nasıl olacak
Yabancılara güvenmiyoruz.
Tanıdıktan çok hayır gördünüz ya
İlk defa tanşyoruz bakcaz.
Peki. Anlaşamazsaniz bana yaz
olsun yine de böyle düşünen biri için doğru değil. neden yaptın merak ediyorum 🙄
Bilmiyorum ki... şans vermk istedj.
ay nasıl yüzüne bakıyorsun
Hiç aramz yoktu ki... Tanımıyorum bile doğru dürüst yeni tanşyoruz
Karşıysan neden yapıyorsun? Ben de karşıyım o yüzden yapmam. Kürt ve Arap örf adeti bize ters.
Hiç olmasa huyunu suyunu biliyon zaten çoğu evlilikler hep mutsuzluk
Biraz zaman geçirin
Huy ve özellikler zamanla çıkar ortaya
İnsan en çok kınadığım yerden sınanırmış
He..
Kardeşlede olmaz ki
Ne kardeşi be... Namahrem o
Türkiye’de erkek mi bitti
Erkklere güven olmuyor malum..
Akrabalikta evlilik sorunsal olmaz mı
çocuk yapmayın
ben teyze oğlumla evlenmezdim açıkçası
kürt müsün
Aboww çok köt0 grçmiş olsun
Niye ve gayet güzel konuştuk bklm
Doğru değil bı
Nedenki
Akraba ilişkisi
Evtde dinen haram değil ama.. namahremim oluyor sonuç olrk evlilik düşüyor
Ama doğru değil bence
Valla bnfe çok karşiydm da oldu bir kere jdjd
Hayırlısı
Sen istiyonmu
Neden
Ben de verdim ama olmuyor
Vazgeç
kısmet şans
Yaşlar kaç peki
Ben 27 9 29
Hmm meslekler ne ve kapalısın galiba
Tıbbi sekreter o... Benim yok şu an
normal değill
yazsana
ben nişanlyıım
bende bir şey sorcam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?