Eşini çok sevmesine rağmen karşı cins arkadaşını daha çok seven var mı, normal mi?

Aranızda karşı cins arkadaşını eşinden daha fazla seven var mı ya da birisi size böyle bir şey dedi mi? Eşimi çok seviyorum ama X kişisi benim için çok özel. Hatta bir tık abartayım 2'sinden birisini kurtaracak olsak arkadaşımı seçerdim çocuk olmasa. Bu tarz bir şey ya da benzer bir şey duydunuz mu?

Eşini çok sevmesine rağmen karşı cins arkadaşını daha çok seven var mı, normal mi?
Cevapla