Çocukla 1 yıldır çıkıyoruz, Kürt kendisi, çok delikanlı, karakteri oturmuş biri. Ben Türk'üm, Hataylıyım fakat bazen kuzenlerimden vs. kıskanıyor. Bir kez kuzenimle yan yana çekildiğim fotoyu gördü, deliye döndü ve aylardır unutmuyor, uzak duracaksın diyor. Ben kuzenlerimle kardeş gibi yetiştim yani kardeşimden farksızlar, dışarı çıktığımda vs. huzursuz oluyor, evde olmamı istiyor. Sınava hazırlanıyorum, çok fazla konuşmak istiyor, boğuluyorum ama kırmamak için söylemiyorum neticede benim büyük bir sorumluluğum var, yerine getiremiyorum. Sizce nasıl bir tavır takınmalıyım? Onu çok seviyorum, tanıdığımdan beri hiç değişmedi, güvenilir, ilgili, beni sevdiğini hissettiriyor ama işte büyüme tarzımız farklı. Doğu insanını az çok bilirsiniz. Tavsiyeleriniz? (Uzak mesafe, buluşamıyoruz fazla, yaz sonu buluşacağız) Mesela şimdiden dışarı çıkmama karışıyorsun, ilerde ne olacak, hep böyle sıkacak mısın diyorum. Ben aynı zamanda yazları çalışıyorum garson olarak, ilerde sorun çıkartır mı vs. kafam karışık. O zaman bensiz dışarda işin yok diyor. Üni'ye gideceğim, hep böyle dar mı edecek dışarı çıkmak, gençliğimi yaşamak da isteyince? Kendi babasının iş yerinde çalışıyor, orada sabit ve fazla sosyal değil, benim de yaşamamı istemiyor, aynı zamanda kimseye güvenmiyor… (Ayrıl vs. demeyin, onu çok seviyorum ve ciddi düşünüyoruz, takılıp geçme kafasında tiplerden değil, karakterlerimiz uyuşuyor ama dediğim gibi bazı düşünceleri farklı.) Benim yaş 18, onun 20.
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer