
Bu bilgi ne işime yarar bilmiyorum ama yine de yazın kimler uyanmış 🙄

Bu bilgi ne işime yarar bilmiyorum ama yine de yazın kimler uyanmış 🙄
Hayır ben gece çalıştığım için pazar sabah erkenden uyudum. Sende hafta içi uyumak istiyorsun hafta sonu erken kalkıyorsun. Çocukken çizgi film izlemek için hafta sonu erken kalkıp hafta içi okul var diye uyumak isterdik. ona benzedi şimdi bu :D
Ben ayaktayım ve kahve kokusunu buradan hissediyorum ☕😍 Fotoğraf o kadar huzurlu duruyor ki tam pazar sabahı modunu yansıtıyor. Erken uyananların gizli dünyası var bence biraz sessizlik biraz kendinle kalma zamanı 🌿 Bugün kendine mini bir ritüel yap mutlaka bol dinlenmeli olsun 💛
Cevap
24Cevap
Çalıştığın günlerde sabah erken uyanamıyorum, çalışmadığım günlerde sabah erken uyanıyorum.
Lanet olsun ya bu ne böyle!!!😡😡😡
Öyle olur
Günaydın valla..5 gibi uyandım..7 gibi geri yattim..5 TE kalkmak baya saçma olur dedim :))
😊😀
Erkenden uyandım günü çok çabuk yarıladım, zaman durabilir mi lütfen.
Gece de geç uyudum sabah çok uyuyayım diye ama anca bu saate kadar dayandım😂
Yeni uyandım ama hala yataktayım yatak keyfi yapıyom
ben sabahın korunde uyandım bılgı ne ıse yarar bılmem ama elımden her iş gelır :)
😀
:D
Eğitim için erken uyandımmm.
Emeklerinin karşılığını alırsın inşallah. Bende kızımı okula götürdüm 🌸
İnşallah canım 🌸🌸
Günaydın iyi sabahlar
Günaydın 🙂
Nasilsiniz🙂
İyiyim teşekkür ederim
Rica ederim
Uyandık ama ne işe yaradı onu da bilmiyorum
Yarına hazırlık
Biraz daha uyuyabilsem kalktığımda daha hazır hissedebilirdim yarına
Olabilir, uyu
Uyanınca uyuyamayanlardanım :(
O kötü ya 😔
Sen neden erken kalktın peki?
Okul için
Öğretmen misin?
Veli :))
O da iyimiş :)
Günaydın kraliçem <3
😇 günaydın
Sabah sabah Türk Kahvesi içersen, ''Kraliçe Arı'' ünvanını hakedersin, Bende öyleyimdir işyerime gelince sabahları Türk kahvesi seviyorum
Kraliçem, küçük arılarını mı uyandırdı kahvaltı için :)
Okula gitmeniz gerekiyordu 😊
Bir pazar sabahı ve okul mu? :( Ama niye!!! Bu berbat bişeyyyy
Sınav için çalışmaları gerekiyor
Yerim onları! lgs / yks?
İOKBS:))
Telsize geçelim, burası tehlikeli olabilir! Yeteri kadar kod kullanarak yazıştık şüphe çekecek :)
Daha minnak senin bebelerin yani desene <3
Evet 😊
O evde senden daha şanslı insanlar var sana sahip oldukları için <3 bi tanesi senden daha büyük diğerleri miniş miniş :)
Sabah sabah aklımla oynama zalımın oğlu:))
@nadiyekrhn , Sadece sabah değil Günün 24 saati oynamak istediğim tek kadın sensin Kraliçe arım <3
😊
Sen evcilik oynamaya başlamışsın zaten, Allah usandırmasın :) Ama istediğin zaman aklınla da oynarım, doktorculukta , yakalamaçta! Kapım her zaman açık senin gibi harika bir kadına / insana <3
Eyvallah teşekkür ederim
Tek uyanan ben değilim
Öyle görünüyor
Nereye:))
Hangi sohbete
Yapma ya
Ne olsun
Evet kahvemizi içtik
Been 7de uyanmıştım
Neyapiyosunuzvsiz peki
Ofise geldim nöbet gibi geceye kadar burdayım
Evet sen
Evet ben
Afiyet olsun
Sağolasın i
Kahvaltı bile yaptım
Afiyet olsun
Kahvaltı yapıyorum
Afiyet olsun
teşekkür
Az iç
İçiyorsak sebebi var 😊
O
🙄
K
Alfabe öğreniyorum 😀
Su kahveden acil banada lazim
Yapabilirsin
Nooo
Neden
Sen yap
Yaa
Evettt olmaz mi
Olur
O zaman hafif sekerli olsun bekliyorum ☺️
Sade içersen yaparım yoksa no
Icerim bee senin elinden :)
Eyvallah 😊
Hadiii bekliyorum ama yapmadon kuzu
Ben şimdi uyandım daha yataktayım
ben uyandım
Ben erkenciyim
Evet ben
+1 😔
Çalışıyoruz.
Kolay gelsin
Eyvallah.
aynı ben
Yataktayım😏
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?