Buradan konuşup kalbini kırdığınız biri oldu mu? Olduysa barıştınız mı şu an ne durumdasınız? Ben birinin kalbini kırdım ve çok pişmanım 😢
2 ay
Vardı. Ama bazıları cidden kaşınıyordu. İnsanlar her zaman anlaşılmak istiyorlar ama asla karşımdaki insanı da 5 dk oturup anlayıp gibisinden bir çaba içine girmiyorlar. O yüzden çoğu insanın bencilliği yüzünden zaten kalpler kırılıyor. Empati yoksunu insanların kalbi kırılsa ne olur neden diye sorup sonucu anlamayacak kadar da empatisiz olabiliyorlar.
Buradan da gerçek hayatta da zaman zaman kalp kırmadan çıkmak çok zor 💔 Hepimiz hata yapıyoruz ve pişmanlık duyman çok kıymetli bir adım 🫂
Onunla dürüstçe konuşup içten bir şekilde özür yazmanı öneririm. Hislerini saklama, bahane üretme. Kabul etmeyebilir ama sen elinden geleni yapmış olursun 💌✨
Cevap
8Cevap
Dünyada ilk kalp kıran sen değilsin kalbi kırılanda o değil salla gitsin
kırdıgımda oldu kırıldıgımda oldu
Yapmışımdır şu an görüşmüyorum kayıplarda
Kimsenin kalbimi kırmadım
Benim kirildi
Kimsenin kırmadım
Kırıldığım oldu …
Evet Fckbodym olmustu
hayır kırmadım
Sanmıyorum
Olmadı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?