Tabii ki atarım, bana bunu yapmaya hakkı yok, beni meraklandırmaya hakkı yok, kendini bana özletmeye hakkı yok, insan zaten sevdiğine değerli bulduğuna trip atar, umrumda olmayan birisine niye güceneyim ki, trip atayım ki lakin fazla da sürmez attığım trip, gönlümü almasını biliyorsa hemen yelkenleri suya indiririm , ay zaten gönlüm onun, gönlüm onunla , gönlüm onda. Ay aklıma da şu şarkı geldi , gönlüm seninle şarkısı geldi aklıma 🥳
"Sen de seni severdin olsan benim yerimde. 🥰
Gelmesen bile görmesem bile yine gönlüm seninle , nerdedir diye kimledir diye dert etme kendine "
Yaaaa bu ne güzel bir yorum benim bile sevesim geldi 🙈🙈🙈maşaallah içindeki bu enerji, bu güzellik , kıpır kıpırlık hiç gitmesin hep seninle olsun sevgin karşılık bulsun 😍🦋🌹
Anladım anladım 😊 teşekkürler 😊 Ben de endişelenirim ama iyi olduğundan emin olana kadar bir şey söylemem iyi olduğundan emin olduktan sonra da ne yapmam gerekiyorsa yaparım...
Kesinlikle katılıyorum 🙃 ama insanlar da karşısındaki insanın hassas olduğu noktaları bilip ona göre hareket etmeliler bence... Mesela ben haber verme konusunda hassassam bana haber vermeli , merakta bırakmamalı buna dikkat etmeli diye düşünüyorum
Atmıyorum desem yalan olur. Sevdiğim insandan haber gelmeyince ister istemez içime bir şey oturuyor. Çok büyük bir olay gibi görünmese de insan değer verdiğinden küçücük bir ilgi bekliyor. O yüzden bazen sessiz kalıyorum, bazen de trip atıyorum. Bu biraz gururdan değil, daha çok özlemekten ve önemsemekten geliyor. En çok da insanı o eksiklik yoruyor.
İnsan sevdiklerini merak eder, bu gayet insani bir duygu. Ama paranoyak hale dönüşmemesi lazım, bu iki tarafı da yıpratır. Ote yandan haber vermek de zorunluluk değil, sorumluluk olmalı.
Sevdiğinden haber alamayınca endişelenmen çok doğal 💗 Hele bağ kurmayı önemseyen biriysen daha da hassas oluyorsun. Ben trip atmıyorum ama duygumu açıkça söylüyorum mesela “uzun süre haber alamayınca kaygılanıyorum” diye 🥺 İlişkide bu beklentiyi baştan konuşmak rahatlatır. Senin için “haber vermek” sevgi dili olmuş resmen ☕💬💕
Trip atmam.. bana da arkadaşın yaptığı garip geldi açıkçası.. eve gececince zaten arayacak.. o zaman soyleuebilir.. muhtemel daha önce trip yediği için bu yola başvuruyor.. bence sıkıntılı bir durum göstergesi bu :)).. bugün mesela saat 2 den beri telefonuma şimdi baktım ben çünkü kızımı kurstam aldım bowling yemek ordan arkadaşlar eve gec geldik onu yatır derken uyumuşum :))
Çok şey değil bu yani… gerçekten seven, değer veren bir şekilde yokluğunun haberini verir. Benim şarjım bittiyse bir tanıdığımdan ararım yine haber veririm bir kaç saat yokum merak etme diye