Yok hayır öyle düşünme. Çünkü hayatta hiçbir şey kolay olmuyor. On yargili davranma tanımadigin insanlar için. Sabah 6:30 isimjin başında idim. Çok çalıştım akşam üzeri iş cikisi yelkenli ile açıldım rehabilitasyon.
haklisin aslinda ama sevgilim olsa piknik bile yapardim gecen zaten kiz kardesim isteydi, bacim tavuk izgara yaptim is cikisinda gidelim piknik yapalim dedim iyi gelmisdi abi kardes
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Balkonda takılıyorum. Biraz kafam ağrıyor ama havası güzel serin 💆♂️
Nefes almak için güzel yer
Aynen öyle dışarı çıkasım yoktu 💆♂️
Iyi yapmışsın gökyüzünü izle 🌛
Ara sıra Ay'ı izliyorum. 🌙
Şu an bende balkondaym bana görünmüyor
Tam emojisini attığım şekilde görünüyor 😅. Güney batı tarafında yer alıyor şu an. Bizim evin balkonu güneye bakıyor 🙆♀️
Yaa güzel o zaman 🌛
Her zamanki gibi 😅
Şimdi tekneden indim marinaya bağladım. Eve geçeceğim
Hayat sana güzel
Yok hayır öyle düşünme. Çünkü hayatta hiçbir şey kolay olmuyor. On yargili davranma tanımadigin insanlar için. Sabah 6:30 isimjin başında idim. Çok çalıştım akşam üzeri iş cikisi yelkenli ile açıldım rehabilitasyon.
Haklısın öyle bir işim olsun isterdim deniz insanı dinlendiriyor çünkü
Ben çalışıyorum isim denizde değil.
isten geldim sakin kafa toplamaya calisiyorum aslinda bostanli sahilinde oturmak vardi bugun
Sahil iyi gelirdi gerçekten
sizde sahil yok sanirim
aslin da balik ekmekde yaptirdim yanina da sprate mis
Bence geç değil çık vakit geçir biraz kendinle
Sahil var da keyfim yok
haklisin aslinda ama sevgilim olsa piknik bile yapardim gecen zaten kiz kardesim isteydi, bacim tavuk izgara yaptim is cikisinda gidelim piknik yapalim dedim iyi gelmisdi abi kardes
konusmak istersen dinlerim özel ise anlarim tabi
Valla cansu şu hayatda en degerli sey saglik onu ben cogu kez anladim yeterki sabredelim zaman herseyin ilaci
Hayır teşekkür ederim düşüncen için
almanca pratik ve biraz spordan sonra duş aldım şarkı dinleme saatimi değerlendiriyore :D
Sağol Sanada Güzel Akşamlar Diliyorum İyiyim Kardeşim Çalıştım Geldim Yorgun Argın Dinleniyorum
Orada güneş saat kaçta battı?
Bilmem 8 gibi sanırım
bizde 9-10 arası batıyor, gerçi çoğrafya kaderdir 😅🤷🏻♀️
İyi akşamlar herkese
🌼🌼
Model cizicem inş
Hadi bakalım
Sen napiyorsun bizim yan komsu keko sarkilar soyleyip rahatsiz ediyor 😂
Balkonda gelen geçen arabaları izliyorum yan dairede gençler var Spor yapıyorlar baktığımı görünce saçma sapan bağırıyorlar dikkat çekmek için jsjaj
Salaklar işte hic bakma en iyisi 😂
Haha aynen öyle yapıyorum
Sen ne sporu yapiyosun fizigin guzelmiş 😀
Çok sıkıcı bu gece
Gerçekten bunaltıcı
Dışarı çıkasım bile yok. Mal gibi uzanıyorum
Bende evin içine sığmıyorm sabahtan beri dışarıdaym ama eve girince huzursuz oluyorum
Evde sorun mu var?
Bilmem var gibi
Nedir sorun?_ Anlatabilirsin
Anlatmak istemiyorum teşekkür ederim
Rica ederim
Burda takılıyorum..
İyidir burası neresi
Çocuk bakıyorum 🥵🥴
Yanıyorum boş yatakta
SG peze**k
Kuaföre gidiyorum
neresi burası
Kop kop