Düğünüme yedi ay kaldı ama kafam çok karışık, bazı sorunlar var. Nişanlımın ailesiyle aynı binada oturacağım. O binada kaynanam, küçük görümcem, nişanlımın anneanne ve dedesi oturuyor, yakınlarda oturan akrabalar... Yani herkes birbiriyle iç içe, aile bağları kuvvetli. Nişanlım da çok pasif biri, ailesinin sözünden çıkmayan biri. Zorlanacağımı düşünüyorum çünkü daha şimdiden dört yaşındaki görümcem bana ismimle hitap ediyor, "üstümü giydir, yemeğimi yedir" vs. biraz mızmız. Kaynanam bana, "Evlenince çalış ya da ben çalışırım, sen de kızıma bakarsın" diyor. Nişanlıma söyledim, "Annemle aramda hallet, ben karışamam" diyor. Ama maalesef kaynanam ailede herkesi kontrol eden birisi, beni de kontrol etmek istiyor ve ben çok sakin bir insan değilim. Kendi ailemle bile anlaşamıyorum yeri geliyor. Ne yapacağımı bilemiyorum. Siz olsanız evlenir misiniz bu şartlar altında?
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer