Siz olsanız kaynanayla aynı binada, pasif eş ve baskın aileyle bu evliliğe girer miydiniz?

Düğünüme yedi ay kaldı ama kafam çok karışık, bazı sorunlar var. Nişanlımın ailesiyle aynı binada oturacağım. O binada kaynanam, küçük görümcem, nişanlımın anneanne ve dedesi oturuyor, yakınlarda oturan akrabalar... Yani herkes birbiriyle iç içe, aile bağları kuvvetli. Nişanlım da çok pasif biri, ailesinin sözünden çıkmayan biri. Zorlanacağımı düşünüyorum çünkü daha şimdiden dört yaşındaki görümcem bana ismimle hitap ediyor, "üstümü giydir, yemeğimi yedir" vs. biraz mızmız. Kaynanam bana, "Evlenince çalış ya da ben çalışırım, sen de kızıma bakarsın" diyor. Nişanlıma söyledim, "Annemle aramda hallet, ben karışamam" diyor. Ama maalesef kaynanam ailede herkesi kontrol eden birisi, beni de kontrol etmek istiyor ve ben çok sakin bir insan değilim. Kendi ailemle bile anlaşamıyorum yeri geliyor. Ne yapacağımı bilemiyorum. Siz olsanız evlenir misiniz bu şartlar altında?
Siz olsanız kaynanayla aynı binada, pasif eş ve baskın aileyle bu evliliğe girer miydiniz?
Cevapla