Reelde muhafazakar olup da burada seküler gibi takılan var mı çok merak ediyorum hani böyle reelde hiç böyle karşı cinsle samimiyet kuramayan ama burada her telden çalan birileri var mı gerçekten?
2 ay
evet var, bazı insanlar gerçek hayattaki muhafazakarlıklarını sosyal medyada seküler bir görüntü olarak gizleyebiliyorlar. bu insanların bazıları gerçek kimliklerini gizlemek için böyle yaparken, diğerleri ise belki de gerçek hayatta ifade edemedikleri düşüncelerini sosyal medyada özgürce paylaşmak istiyorlar.
Bu durum sandığından daha yaygın 😊
Gerçekte aile, çevre, mahalle baskısı yüzünden kendini kısıtlayıp sosyal medyada daha özgür davranan çok kişi var. Özünü gizlemek değil bu çoğu zaman. Daha rahat nefes alacak alan arıyor insan 💭
Ama iki hayat yaşamak içten içe yorar. Kendine en az bir yerde gerçek olman çok önemli ❤️✨
Cevap
22Cevap
Bu ben olabilirim ama burada da fazla esnetemiyorum, karakterim bırakmıyor :))
Sen misin seküler
@Ricaediyotm sence
Seküler görünen kısım neres
@Ricaediyotm karşı cinsle konuşmak. Reelde muhatap olmam.
Sanalda günah değil ya ondandır
Reelde neden muhatap olmuyosun
@Ricaediyotm reelde de günah değil ki. Gereksiz samimiyete gerek yok sadece
Konus o zmn
@Ricaediyotm gerek yok dedim ya
Konuş konuş işte
@Ricaediyotm sen hayırdır ya? Sana mı sorcam sen kimsin? Bak burada bile haddini aşıyorlar.
Soruyorsan eğer konuşabilirsin diyorum. İzin cıktı.
@Ricaediyotm sen yaşıtlarınla konuş hadi bakalım.
Ask olsun.
Lan niye adama kafayı taktın
Dısardan ne takıntılı göründüm ya tanmam etmem halbuki
Çokk. Kapalı olduğunu görünce şok geçirdiğim bir dünya kişi var burada. Sanal dünyada sevap günah sayacı duruyormuş gibi bir algı var sanırım
Seküler gibi davranan değil ama hanım/bey görünüp reelde konuşamadıklarını burada konuşan çok kişi var
Burdakı pp sınde oyle gorunup yorumlarında cok farklı yazanları gordum. Bılemeyız ama sosyal mecra gercegı yansıtmıyo
Gerçek hayatta muhafazakarım ama sanalda seküler değilim
Sanaldakş tek farkım burada bir kadınla konuşabiliyorum reelde bunu yapmam kolay kolay
Ben daha çok içsel olarak seküler ama muhafazakar gibi yaşayıp görünenleri biliyorum
Ooo öyle öyle var ki tanıdığım çoğu böyleydi, kapalıydı muhafazakardi ama görmediğim yeri kalmıyordu
Peki onlar hakkında ne düşünüyorsun
Inan kötü düşünmüyorum baskıdan bu şekilde olduğunu düşünüyorum ve bence gayet normal yaptıkları anladığım kadarıyla sende öylesin. Bence yaptığın kötü bir şey değil sadece tepki ve bu tepkinde haklısın. Eğer bu konuyu detaylı konuşmak istersen gizliden çıkabilirim yazarsın bana :) sen nasıl istersen
Olur
Çıktım yazabilirsin
Bekliyorum :)
burada islam karşıtı davrananların çoğu öyle
Maalesef ama suçlu olan aileler bu kadar baskı yaptıkları için çocuklar böyle oluyor
Haklısın
Çok gördüm var, kaç tanesi bana malum fotolar attı yüzü görünmeyince daha rahat oldukları için
Yani iki tarafa da uç değilim çok şükür ama sanal reel fark yok bende
Sekuler muhafazakar olandan daha değerlerine saygılı biridir
olsa ne düşünürdün?
beş vakit namaz kılarım ama cinsel arzularım beni farklı yapar. sende durumlar nasıl
İstisnasız herkes
neden bu kadar cok merak ettin
Edemez miyim
Edersin o yüzden soruyorum ya zaten..🙄🤦♂️
Merak ettim sordum insanlar da var dedi
Tamam
Olduğum gibi takılıyorum ikisinden de birazım
evet vardıı denk geldik
Kapalılar
Peki onlar hakkında ne düşünüyorsun
Lan aha beni diyir
Oha yakalandın ahahha
Var.
Çoğu öyle 😂😂
Sen öylesin demek 😂
Ben burada da kuruyom reelde de
Varr
Bir sürü
ihtiyaç
Evet var
Ben maalesef
Bende :(
Kaç yaşındasın
19 sen
25. Sanırım bazı durumlar zorluyor dimi
Hangi durumlar
Libidosal
Burada mısın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?