Artık biri ile evlenmeliyim ama kimseyi bulamıyorum bu durumda olan ben miyim sadece?

Yaşım gereği artık evlenmem gerekiyor 31 olcam çok yalnız hissediyorum ama kimse de yok, etrafta olan insanlarla da evlenmek gelmiyor çıldıracağım

Artık biri ile evlenmeliyim ama kimseyi bulamıyorum bu durumda olan ben miyim sadece?
Cevapla