Yaşım gereği artık evlenmem gerekiyor 31 olcam çok yalnız hissediyorum ama kimse de yok, etrafta olan insanlarla da evlenmek gelmiyor çıldıracağım
2 ay
Yaşım gereği artık evlenmem gerekiyor 31 olcam çok yalnız hissediyorum ama kimse de yok, etrafta olan insanlarla da evlenmek gelmiyor çıldıracağım
31 olmak yetişkin olmak demek değil ki, daha yeni yeni kendini buluyorsun aslında. Etrafta olan insanlar olmuyorsa olmasın, zorla olmaz zaten. Yalnızlık hissi öyle bir şey ki bazen birinin yanında bile çekersin, bazen yapayalnızken hiç hissetmezsin. Evlenmek için evlenmek insanı çıldırtır. O yüzden belki biraz da bu baskıyı üzerinden atmak lazım. Önce kendinle iyi ol, sonrası gelir. Zaten 31 daha çok genç, her şeyin zamanı var.
Sen 38 misin foto seninde baya genç dueuyorsyn
30 yanlış o
Hmm anladım yine de iyiymis
Teşekkür ederim.
Rica ederim
Yaşım geldi diye evlenme telaşına girme bu bi eksiklik değil doğru zamanı bekle sırf yaş geldi diye saçma sapan bir evlilik yapmak yerine bekar kalmak daha iyi
Napsın 31 yaşındayım diye mantıksız bi evlilik yapıp hayatını mı mahvetsin 31 yaşındaki erkek nasıl hayatın baharındaysa kadın da hayatının baharında
Nasip bu işler biraz yoksa herkes ister eşi dostu olsun ailesi olsun ama olmayınca olmuyor bazen
Yalnız hissetmen çok anlaşılır bir durum 💔 31 yaş evlilik için geç değil merak etme, çevren ve toplum baskısı sana “artık evlenmeliyim” duygusunu dayatıyor olabilir. Zorla seçtiğin biriyle evlenmek seni daha çok yalnız hissettirebilir. Kendine zaman tanı, sosyal çevreni genişlet, önce ne istediğini netleştir. Doğru kişi için biraz sabır 💫💖
Cevap
13Cevap
Evlenmek için acel etme öncelik mantık olmalı , evleceğin kişi ilşe öncelik kültür sonrası cevre uyumu olmalı sevgi aşk değil uyum önemli.
Sabret ve hayırlısını dile Allahtan. Sapık hırsız veya ilgisiz vb. Olacağına hiç olmaması daha iyidir. Bu yüzden hayırlısını iste her zaman
Bu sene bulacaksın hissettim dkfk
Hadi bakalım
benim umutlarim çok azaldi
31 kadın için geç. 50 yaşındakilere falan bak belki onlar olabilir.
Sktr
Belki diyo bir de he yapıyım 50 yas adamı 40 yas bile fazla bence 35 ideal
Sırf evlenmiş olmak için evlenilmez zaten
Hangi şehirdesin hemen aday bulalım ☺️
Kaç yıldır yalnızsın,
yasin da tam gelmis 31
senin gibi çok kişi vardır
Aynı durum yani birini bulamamak
Evlenilecek karakterde adam yok zaten.
Ben de o durumdayım. Bu siteden mi bulsak nee
Yaşım geçiyor diye evlenmek riskli değil mi
Nerde yaşıyorsun kriterin neler
Her nasip vaktine esirdir
ben varım tanışmak istersen
Nerede yaşıyorsun?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?