bence değil, sevmiyorlar da çok da fifi bu duruma alışığım sıkıntı yok😝😃
2 ay
Aromantik ve aseksüel değilsen sevilmek ihtiyaç tabiki. Yalnızlık genç yaşlarda tolere edilse de özellikle yaşlanınca yalnız kalmak korkunç bir şey. Adamı öldürür bile. Seni de seven biri çıkar mutlaka, neden olmasın.
Kendini böyle güçlü göstermene saygı duyuyorum 😌 ama içten içe sevilmek hepimizin temel ihtiyacı 💛 Engelsiz ya da engelli olmak fark etmiyor. Değer verildiğini hissetmek ruhu besliyor. “Sevilmesem de olur” demen biraz da hayal kırıklıklarından korunma kalkanı olabilir 🧱 Hak ettiğin sevgi dolu bağlar zamanla mutlaka karşına çıkar 💐
istesem de sevmiyorlar
Cevap
3Cevap
Kesinlikle ihtiyaç. Mental çökmeye başlıyor konuşmaya, dertleşmeye birilerini bulamayınca.
Sevilmenin engelli olmakla ilgisi olamaz.
sen mutluysan gerisini koyver :)
şartlar mutlu olmayı gerektiriyor istesem bile sevmezler kral gerçek bu
knkm o hiç belli olmaz. Her yeri olupta nice şeyler yaşayanlar var yani bu devirde ilk başta kapıyı açan şey para. Allah sevsin boş ver
eyw reis
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?