Yürüyen Ego lar hakkinda neler dusunuyorsunuz? :D?

ben sadece aciyorum ya :D her nasil gorunursem goruneym ne sekil olursam olayim kisiligmden odun vermem.. bu ne l*n herkesin ego tavanda farkli dunyalarda mi yasiyoruz :Dd
Yürüyen Ego lar hakkinda neler dusunuyorsunuz? :D?
Cevapla