Eşimin durumu yokken boya badana ve tadilat masrafını tek başıma üstlenmem doğru mu?

Eşimin durumu yok ya, ihale bana kaldı gibi. Yani eşimi çalışabilir ne bir yerden para bulabilir ne gidip kredi çekebilir, her şeyden muaf. Benim yardım etmem uygun olur mu, uygun olmaz mı orayı geçtikten sonra da normal hayatıma geçeceğim, orada çalışacağım. Nereye kadar çalışacağım, bünyem artık yetmiyor, mekanı bile kaldıracak bünyem yok. Ne olur, bu son bilmiyorum.
Eşimin durumu yokken boya badana ve tadilat masrafını tek başıma üstlenmem doğru mu?
Cevapla