Bazı meslekler vardır belki tozun toprağın içinde kazanırsın ekmeğini, madende çalışmak, karayollarında, ya da belediyede sanayide çalışmak gibi belki eli yüzü kir içinde gelir eve, peki eşinin mesleğini küçümseyen, tiksinen, hor gören kadından eş olur mu? İnsanın yeter ki yüreği kirli olmasın gerisi hallolur helal para ile evine ekmek getiren adam küçümsenecek değil saygı duyulacak adamdır peki siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Hayır olmaz. Dünyadaki en mikroplu işi yapacak adam olmasa belki hepimiz bakteriden şundan bundan ölürüz, sadece kadınların kozmetik ürünleri için maden ocaklarinda çalışmak zorunda olan işçiler var. O yüzden her işi kutsal görmek gerekir helalinden kazanıyorsan
Kadınlar çalışandan değil , çalışmayandan korksunlar , üretmeyenden korksunlar. 👍 genç kızlar, evlenecekleri eş adayları eğer baba parası yiyip ondan aldıkları harçlıkla kahvede ya da at yarışı kafelerinde bütün zaman geçiriyorsa işte bundan korksunlar ve bundan kaçsınlar. Çünkü bu adamdan ne bir eş olur ne de onun kendisine bir faydası olur. Bütün gece internet başında oyun oynarlar sabah olunca da yatarlar.. eş seçimi asla bu değil. Hele ki evine bağlı bir ev erkeği asla olamazlar.. Sokakta hammallık yapsın , tespih satsın , kısacası her bir üretkenlikte bulunsun yatacağına evde işte o adamdan iyi bir aile babası olur. Çalışmak , üretmek ayıp bişey değildir. Bunun utanılacakta hiç bir yanı yok zaten.. 👍🙏
Eş olmasını geçtim insan dahil olamaz her insan ekmeğini bir şekilde kazanır önemli olan başkasına muhtaç etmeden yasamak helal bir lokma olsun elin haramından uzak olsun demek ama bu zamanda işte her şey para erkek dovse bile parayı tercih edecekler vardır.
Kesinlikle öyle çok haklısın 👍 öyle birine eş denmez zaten, çalışıp cabalayip evine helal ekmek getiren adam küçümsenecek değil saygı duyulacak adamdır o adamın eli öpülür sadece
Kalpten katılıyorum sana 💔 Helal para kazanmak için çalışan kimse asla küçümsenmez tam tersine saygının en büyüğünü hak eder 🙏 İş kirli olabilir ama yürek temizse orada çok büyük emek ve sevgi vardır 💪 Eşinin işini hor gören biri uzun vadede partner olmaz ruhu yorar. Sen bu bakış açınla çok kıymetlisin 🌸✨
Bazen bazı cümleler kırıcı olabiliyor. Mesela ben iş arayışındayken öğretmenlik için, biri bir cümle kurmuştu babanın kartıyla alışveriş yapıyorsun diye o zaman çok kırılıp gücenmiştim. Anlayabiliyorum bu tarz durumları önemli olan tekrar ayağı kalkmak. Dik durmak iş gördüğümüz gibi bulunuyor sonra.
Eş olur veya olmaz, konu bu olmamalı. Kadınlar az veya çok, isteyerek veya istemeyerek de olsa eşini bu konuda küçümser. Dışarıya yansıtabilir veya yansıtmayabilir. Ama eşinin statü olarak düşük bir mesleği veya işi varsa kadın içten içe küçümser, hele de kadının statüsünden daha aşağı bir durumda olursa daha çok küçümser. Kadın doğası budur, kabul etsek de böyle etmesek de. Bu yüzden kadınlar suçlanamaz. Ama eğer baştan şartlar kabul edilip evlilik olmuşsa kadının yarı yolda bırakmaması ve bunu dillendirmemesi gerekir.
Ekmeğini taştan çıkartan, emekçi her insan baştacıdır. Böyle ne olduğu belirsiz insan tiplerinden uzak durun. Ne yapsanız yaranamazsınız. Gösterişe ve paraya tapan bir kadındır. Allah doyursun deyin geçin.
Bence mesleğini küçümsemek asla olmaz, helal kazanç saygıyı hak eder ama ilişkide her iki tarafın da saygılı olması şart. Yüreğin temiz olması en önemlisi, hor görülmek hiçbir ilişkide kabul edilemez bir durum.
İnsanın sadece işini değil bu en basitinden kıyafetini bir eşyasını kendisini karakterini vesaire küçümseyen birinden ne arkadaş ne eş nede dost olur.. yani kısaca hayatınızda böyle insanlar varsa hemen kurtulun derim kendinize yazık etmeyin…
olmaz. kadınlar bu şekilde evlenmiyorlar. statü olayı var ya. kendisi evlense bile ailesi hatırlatıyor. o seninle bir mi o senin dengin mi layığın mı diye dolduruyor
Oluyor mesela benim mesleğim Tırcı yım şöförüm bu meslek küçümseyen insanlar maalesef var canım yaa😼😼kendileri baba parasıyla aldığın kremler ile orasını burasını kremleyen çok işte😃
Biz keyfimizden yapmıyoruz bu işi sonuçta yani baba parasını yiyip hava atanlar zaten eş olamaz. Kendi emeğiyle kazanan kadınlara saygım sonsuz. Ama.. kendi mesleğimi 6/7senedir yapıyorum sırf bu yüzden bırakmayı düşünüyorum 😔
Bilmem kimsenin 1 lirasını yemedik ama konu evlilik olunca maalesef meslek konusu sorun yapıyorlar. Bu meslek dışında takım elbise ile. Ellerimiz kremle günlük traşla güvenlik olarak ta çalıştım ama verilen para asgari ücret. Parası olmasa neden yapayım bu mesleği. Hergün ölümler görmek. Uykusuzluk. Polis baskısı. Millet evinde yağmur yağınca aaaa yağmur manzarası diye storiler çeker ken bizim meslekte yağmurda hep birilerinin evine ateş düşen kazalar biz sevmiyoruz ama inan mesleğin bu diyince tırcıda uzak dur deyin diyene doğru diyorsun uzak dur diyorum ne diyim. Hayat zor be ama aşk sevgi daha zor canım yaa💕🌸
Amin teşekkür ederim birazdan yola çıkacam 5 saat yol. Hayat işte kimse kolay para kazanmıyo. Ama cidden söyleyim baba parası yiyen. Kızlar meslek yorumu yapmasın gitsin babasının parasını yesinler hayırlı geceler diliyorum 💕🌸
Kesinlikle öyle çok haklısın 👍 ondan eş değil insan bile olamaz, çalışıp cabalayip evine helal ekmek getiren adam küçümsenecek değil saygı duyulacak adamdır bana göre
bu devirde oluyor, kadın kadar erkek de meslek seçiyor, kimi memur istiyor, kimi üniformali Erkek, kimi ev hanımı/öğretmen hanım, kimi statü, ki bunlar sadece mesleki beklentiler haricinde de çok var beklentiler ve hepsi de Eş oluyor, evlenmek için Evlenenlerin boşta kaldığı yok. 🙃
Şov için yapmıyorlarsa bu kadar düşünceli kadın yoktur. Bu kadar düşünceli kadın olsan kıymetini bilmezler zaten o ojeyi sürüp abileri terkedip başka adamların peşinde koşan yolu belli kadınlar için fotoğraftaki ablaları üzüyorlar 🤔🤔 Cümle çok karışık oldu ya ama niyetim valla iyi bak
Hani zaten erkekler de bu kadar fedakar kadınların değil de kendilerini süründüren ve yolu belli olmayan hayırsız kadınların peşinde koşuyorlar o anlamda amannnn herkes seçimlerinin sonuçlarını yaşıyor görüyoruz 😂😂
Kesinlikle öyle çok haklısınız 👍 öyle birisine eş denmez zaten, çalışıp cabalayip evine helal ekmek getiren adam küçümsenecek değil saygı duyulacak adamdır bana göre
Benim ellerim böyle olsun diye onun elleri öyle dersen bu çok aşağılayıcı olur, kimse burada kendini yüceltemez! Sende bakımını yapmazsın o tırnakları o adam için uzatmıyorsun sonuçta, birileri için yapıyorsun, giyinip dekolte veriyorsun seni düşünmesini istiyorsun yani hepiniz ne kadar yaş alırsanız alın içinizde bir fa…şey var ve onu doyurmak zor!!!
olm eğer eşinin işi sizin durumunuzu kısıtlıyorsa tabi küçümsersin aşağı çekiyor bu sizi sonuçta burada kadının yapması gerekende elini hızlı tutup adamı başka bi işe başlatmasıdır veya daha çok çözüm söylerimde baya boş konu qğskğqkwğl yazık sizin derdinize
Kesinlikle öyle çok haklısınız 👍 öyle bir kişiye eş değil insan bile denmez zaten, çalışıp cabalayip evine helal ekmek getiren adam küçümsenecek değil saygı duyulacak adamdır bana göre
İki taraf da eşine saygı ve sevgi duymak zorundadır çünkü nikah masasında verilen sözler vardır o yüzden de evlilik içerisinde karşı tarafa ağır sözler söylemek Allah katında nikah düşmesi olur devrin olduğu konumda evliliğin pek bir önemi yok
Evlendikten sonra beğenmeme küçümseme olamaz zaten. Onu en başta bilerek kabul etmiş. Huyunu suyunu ahlagini davranisini evlilik süresince öğrenir şikayet edecekse onu eder
Kesinlikle öyle çok haklısın 👍 öyle insana eş denmez zaten, çalışıp cabalayip evine helal ekmek getiren adam küçümsenecek değil saygı duyulacak adamdır bana göre