Son 3 yıldır evliyim ve bu süreçte başımıza gelmeyen talihsizlik kalmadı. Düğünümüzdeki altınlarımız gitti ticaret yaparken, altın da kaybettim, bir sürü borç birikti ve bizim bunu ödeyecek kadar paramız yok, eşim motor kazası yaptı, babam 3 defa tır kazası yaptı, son kazasında tır da hurda oldu. Eşimin babası bir araba verdi, eski bir araba ve aldığımızdan bu yana araba kadar masrafımız oldu, her yeri dökülüyor. Daha günde muayenesi bitti sanayiye götürüp yaptıralım dedik, sanayi ve evimin arası 5 dk, çevirmeye denk geldik ceza yedik kısacık yolda. Bebeğimiz oluyor, ona da down sendromu riski var diyorlar. İşimi bıraktım hastalığımdan ötürü sonra iş de bulamadım 3 yıldır. Yani bunlar şu an yazarken aklıma gelenler sadece. Dua, sadaka, yani aklınıza ne gelirse elimden geldiğince de yapan birisiyim. Ama neye niyetlensem her şeyin tersi oluyor. Dün de kocama şakayla karışık daha gençsin bırak beni git hayatını kurtar dedim. Öyle bir hüzün ve ümitsizlik kapladı içimi. Elimizi attığımız her şey kuruyor. 3 yıldır böyle şansa yaşıyoruz resmen. Böyle bir durumda siz olsanız ne yaparsınız? Birileri düzgünce cevap verebilir mi kafayı yiyeceğim cidden artık
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer