Babam küçükken ağır şiddet görmüş ve o zamandan beri çok öfkeli, kontrolsüz biri. Annemle evlendiğinden beri kıyafetine, saçına, makyajına kadar her şeyine karıştı, telefonunu kırdı, yıllarca baskı uyguladı. Üç kardeşiz. Annem doğurduğu bir bebeği kaybetti ve **babam bunu kırkı çıktıktan bile sonra öğrendi.**
Annem mühendis ve iyi kazanan biri olmasına rağmen çalışmasına, yükselmesine izin verilmedi ama annem buna rağmen çalışmaya devam etti. Babaannemler annemin parasını alıp borç kapattı, bize bakmak için bile para istedi. Annem hem borç ödeyip hem bize bakmaya çalıştı. Okul masraflarımızı annemin arkadaşı karşıladı. (Annemin best friend'i.) Babam yurt dışında çalışıp para kazanmasına rağmen çoğunu kendi ailesine harcadı. (Babaannem ve babamdan bahsediyorum.)
Annem yıllarca dövüldü, hamileyken bile şiddet gördü, kemerle dövüldü, aç bırakıldı, parasına el konuldu, altınları alındı. Kendine hiçbir şey almadı, her şeyi bizim için yaptı. Birkaç gün önce yine gözümüzün önünde öldüresiye dövüldü. Şu an kalp ve şeker hastası, insülin kullanıyor. Buna rağmen zamanında hasta olan baba tarafındaki dedeme bile annem baktı, ama kimse ona kuru bir teşekkür bile etmedi.
Annem halamoğlunun düğününde ve dünkü Nevruz Bayramı ile bağlı sabah şarkı ile dans etti evde ama mutlu olduğu için bile dövüldü. 'Neden mutlusun' diye kızdılar ya! 😡🤬😭
Şimdi boşanma kararı aldılar. Boşandıktan sonra aynı evde farklı katlarda yaşayacağız ve annem üzerindeki baskı bitecek. Babaannem buna rağmen karşı çıkıyor ve benim mutlu olmama kızıyor. Ben ise annemin bu şiddetten kurtulmasını istediğim için boşanmalarını istiyorum.
Ben mutlu olmakta haksız mıyım?
Annem mühendis ve iyi kazanan biri olmasına rağmen çalışmasına, yükselmesine izin verilmedi ama annem buna rağmen çalışmaya devam etti. Babaannemler annemin parasını alıp borç kapattı, bize bakmak için bile para istedi. Annem hem borç ödeyip hem bize bakmaya çalıştı. Okul masraflarımızı annemin arkadaşı karşıladı. (Annemin best friend'i.) Babam yurt dışında çalışıp para kazanmasına rağmen çoğunu kendi ailesine harcadı. (Babaannem ve babamdan bahsediyorum.)
Annem yıllarca dövüldü, hamileyken bile şiddet gördü, kemerle dövüldü, aç bırakıldı, parasına el konuldu, altınları alındı. Kendine hiçbir şey almadı, her şeyi bizim için yaptı. Birkaç gün önce yine gözümüzün önünde öldüresiye dövüldü. Şu an kalp ve şeker hastası, insülin kullanıyor. Buna rağmen zamanında hasta olan baba tarafındaki dedeme bile annem baktı, ama kimse ona kuru bir teşekkür bile etmedi.
Annem halamoğlunun düğününde ve dünkü Nevruz Bayramı ile bağlı sabah şarkı ile dans etti evde ama mutlu olduğu için bile dövüldü. 'Neden mutlusun' diye kızdılar ya! 😡🤬😭
Şimdi boşanma kararı aldılar. Boşandıktan sonra aynı evde farklı katlarda yaşayacağız ve annem üzerindeki baskı bitecek. Babaannem buna rağmen karşı çıkıyor ve benim mutlu olmama kızıyor. Ben ise annemin bu şiddetten kurtulmasını istediğim için boşanmalarını istiyorum.
Ben mutlu olmakta haksız mıyım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer