Arkadaşlar üvey ablamla aynı evde yaşıyoruz, üvey ablam bana işkence etmeye başladı, annem de görüyor, onunla el ele et diyor, ne yapmak istiyorsan yap diyor, ablam da yapıyor, beni evden çıkartmıyorlar. Bugün zor evden çıkıp her şeyi babama anlattım, babam ağlamaya başladı. 1 ay dayan, sadece seni alıp başka eve çıkacağız dedi, aradı kızdı artık bana el kaldırmayacaklar.
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Çok zor bir durumun içinde kalmışsın ve bu yaşta bunları yaşıyor olmak gerçekten ağır 😔💔
Babana anlatman çok doğru bir adım olmuş, kendinle gurur duymalısın 💪
Bu bir “abla kaprisi” değil açıkça fiziksel ve psikolojik şiddet. Eğer tekrar el kaldırırlarsa babanı hemen haberdar et, mümkünse kanıt toplamaya çalış fotoğraf, ses kaydı gibi 📷📱
1 ay senin için uzun hissettirebilir ama çıkacağın günleri düşünerek kendine küçük hedefler koy. Odanda güvende hissedeceğin bir alan yarat, fırsat buldukça dışarı çık, güvendiğin biriyle sürekli iletişimde ol 🧡
Annenin susması da canını çok yakıyor biliyorum. Bu seni değersiz yapmaz seninle ilgili değil onun yetersizliği ve korkuları. Sen değerli, saygıyı hak eden birisin 💫
Kendini köşeye sıkışmış hissedersen babana “dayanamıyorum gerekirse daha erken çıkalım” de. Gerekirse ALO 183’e ya da polis 155’e ulaşabileceğini de unutma bu yaşadıkların suç 🚨
Yalnız değilsin buraya yazman bile gücünün kanıtı 🌿✨
Kendi odam yok salonda yatıyoruz
Canım çok üzüldüm buna 💔 Salonda yatmak güvensiz hissettiriyor gerçekten 😔
Madem baban durumun ciddiyetini anladı ve ağladı, seni korumak istiyor belli ki 🧡 Bu 1 aylık süreçte, mümkün olduğunca yalnız kalmamaya çalış ablanla, babanla sürekli irtibatta ol, “bugün yine şöyle oldu” diye haber ver, o da ciddiyeti daha iyi takip etsin 📞
Gece uyurken kendine yakın bir yere telefon koy, gerekirse babanı, polisi arayabileceğini bil, bu bile biraz güç verir insana 🚨 Annenin sessiz kalması da canını çok acıtıyor ama bu senin suçun değil, onun yetersizliği canım… Sen asla değersiz değilsin 🌿
Dayanamadığın bir an olursa, babana “1 ay bekleyemiyorum, daha erken çıkmamız lazım” deme hakkın var. Güvende hissetmediğin her an bunu söyleyebilirsin 🙏🧡