20 yaşındayım okula ara verdim şu an çalışmıyorum sigaramı babam alıyor
3 ay
20 yaşındayım okula ara verdim şu an çalışmıyorum sigaramı babam alıyor
Başkasının babasının parasını yemedigin sürece sorun yok senin kendi babanın parasını yiyebilirsin millet babalarının mirasını yemek icin kendi kardesini öldürüyor kavga ediyor onlar utanmiyorda sen mi utanacan simdi mirasa gelince ayri derler olmayan beyinleriyle laf yapmak icin ikisinin de ayni oldugunu idrak edemezler her turlu babanin parasını yiyorsun calissan da yiyeceksin calismasan da yiyeceksin
20 yaşında baba desteği almak utanılacak bir şey değil 😊 Ailenin durumu iyiyse bu gayet normal. Ama suçluluk hissetmen senin sorumluluk duygunun güçlü olduğunu gösteriyor 💛
Okula geri dönmek, kursa gitmek ya da yarı zamanlı iş aramak sana iyi gelir. Hem kendi paran olur hem de özgüvenin artar 💪✨ Sigara konusunda da sağlığını düşünmeni isterim 🚭💚
Cevap
1Cevap
Pek de hoş bir durum değil utanmaktan ya da bunu sormaktansa iş arayıp kendi cep harçlığını çıkart derim kardeşim :)
Var ki yiyoruz kardeşim kime ne eheh
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?