22 yaşında, baba parası yiyen erkek itici mi?

Merhaba öncelikle üni okuyorum biraz geç girdim 2 senem daha var bitmesine alttan dersim falan yok derslerim iyi. Neyse babamın parasını yemek gururuma dokunuyor kendisi şu ana kadar hiç lafını yapmadı. Özel yurtta kalıyorum yemektir bilettir falan masraf oluyorum adama sürekli. Masraf olmasın diye gezmiyorum arkadaş da edinmiyorum paramı kazanınca bunları yapmayı düşünüyorum. Zaten babam çalışmama izin vermiyor bi kere söyledim bir sürü tantana yaptı bağırdı bende tamam dedim. Babamın yanında çalışıyorum yazları sadece. Kendimi çok kötü hissediyorum babam bi kere bile laf yapmadı ama nedense evli olan ablam ve bekar olan ablamın gözüne batıyor bunlar. Boş boş konusupduruyolar. İkiside 35 yaşında biri baba evinde yaşıyor ama ev halkına ne selam veriyor ne bişey yapıyor. Yiyip içip odasına kapanıyor asosyal ergen gibi. Her neyse sizce kendimi kötü hissetmeli miyim biraz yön verseniz?

22 yaşında, baba parası yiyen erkek itici mi?
Cevapla