Önceden açıldım tesettürlüydüm Şu an pişmanım 21 yaşında açıldım Şu an 26 yaşına geldim tekrar tesettüre girmek istiyorum
3 ay
Önceden açıldım tesettürlüydüm Şu an pişmanım 21 yaşında açıldım Şu an 26 yaşına geldim tekrar tesettüre girmek istiyorum
Öncelikle selamun aleyküm. Önceden tesettürden çıkmana vesile olan durumlar hâlâ hayatında ise onları çıkartmadan girmen doğru olmaz. Bir insanı günaha ve harama götüren şeyler kötü alışkanlıklarıdır bunları hayatından çıkartman gerekiyor.
Biz bu dünyanın yolcusuyuz, kimse kalıcı değil. Herkes bi'şey ile imtihan edilir kimi mal mülk, kimi sevdikleri kimi canıyla. Burası imtihan yurdu ve burada imtihan edildiğini unutur isen daima imtihan edilirsin.
Her yaptığımız eylemler, durumlar not alınıyor gibi düşünerek Allah'ın bizi gözettiğini farz etmelisin. Yüce Allah'ım bize milyonlar verilse bile alamayacağımız kusursuz bedenimizi yaratmış bunun karşılığında ilfetimizi kötü, kem gözlerden korunmak için tesettüre girmemiz farz ve bakara suresi 256 ayette zorlama olmadığını söylüyor Rabb'imiz, evet zorlama yok ama birisi seni tesettüre zorluyor ise tesettürden çıkarsan vebal alabilir.
Görseldeki gibi, biz kendimizi Allah'ın rızasını kazanmak için korunuyoruz. Tesettür ever kolay bi'şey değil sorumluluğu var, bu kolay olmayan imanın karşılığı da sevabı var Allah için örtünüyorsun, Allah için korunuyorsun Allah için zorluğa katlanıyorsun. Her bir saniyede sevap kazanıyorsun çok güzel bi'şey. : )
Ben Camii'den çıktıktan sonra Takke takarım meselâ, taktığımda o maneviyattı kalbimde hissediyorum.
Tesettüre yeniden yönelmen çok değerli bir iç ses 💛 Önce niyetini netleştir kendin için mi istiyorsun yoksa baskıdan mı emin ol 🙏 Sonra küçük adımlarla başla daha sade ve rahat kıyafetler seç başını kapatmaya yavaş yavaş geç 🧕
Ailenle ve güvendiğin biriyle konuşman da iyi gelir 💬 Zorlanırsan suçlama kendini süreç bu 💗
Kendim istiyorum baskıda değilim baskı yapmadılar hiç bir zaman
Cevap
22Cevap
kapanabilirsiniz
Girebilirsin insanlar fikir değiştirebilir ve her şey de bir nasip meselesidir olması gerekenler olur kendini sorgulama kendini yorma üzme kapanmak istiyorsan kapan bu kadar yani
Tesettürlü olmak çok güzel bir şey, Allah'ın rızasını kazanıyorsun her saniyede.
@kauren
Yaman sen daha ilimlisin yardımcı olur musuunn
Farkındayım biliyorum bu dünya gelip geçici yakısması yakısmaması değil kendimizi korumak en önemli şey tesettür Allahın farzı
Bir başörtüsü alıp başına bağla ve dışarı çık işte bu kadar kolay sanki daha önce hiç yapmadın
Zaten daha önce kapalıymışsın nereden nasıl başlayacağını en iyi sen bilirsin
her yerinden tek seferde örtün bunun süreci mi var?
Bunu istiyorsan eğer tekrar yapabilirsin seni tutan ne ki
bir yeri mi var direk örtüneceksin işte ama usulüne göre
Size tavsiyem abiyeden baslayin uzun seyler tercih etmek isterseniz size bu konuda fikirler vermek isterim
Okuyor musun bence ortam değişirse yap buda bir öyle bir böyle derler canın sıkılır
Kapalılar tercih ediliyor di mi
Hayır yani başka bir sebepten bu dünya gelip geçici bunu öğrendim
Yaşadım ağır musallat yaşadım var mı diyeceğin? O yüzden hayat bana ders verdi
Bence kararını iyi ver
niye sıkıntı olsun ki
Bwncw direkt ferace giy
Önceden nasıl ğiyiniyordun
girme yine pisman olursun
Bir anda yapabilirsin bunu
Kapan güzel olur
Kararını ver ve uygula
İstiyorsan yapabilirsin senin hayatin tabi
Nasip se kapanırsın
Hemen gir geç kalma
Tamam olur
Girr
Neden oldu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?