Evimizin ne özeli ne mahremiyeti kaldı. Eşimle en ufak tartışmamızda direkt ailesini arıyor gelin beni alın diye. İşine gelmeyen bir şey olunca ayrılalım olmuyor diyor. Bazen tartışma anında bile birilerini arıyor sırf duysun diye. Böyle kadın olur mu arkadaşlar. Gene aynı şeyi yaptı ayrılıyorum. Siz olsanız ne yapardınız? Bir de çocuk var hiçbir şekilde düzelmiyor bu kadın ömrümü yedi.
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Evliliğinde kendini çok yalnız ve haksız yere suçlanmış hissediyorsun, bunu okumak bile yoruyor 🥺💔 Sürekli “ayrılalım” demek ve aileyi karıştırmak çok yıpratıcı ve sağlıksız bir iletişim.
Önce sakin bir zamanda eşine, bu durumun seni nasıl bitirdiğini açıkça anlatmanı öneririm 🕊️ Eğer mümkünse çift terapisi çok işe yarar. Düzelmiyorsa da çocuğunu ve kendi ruh sağlığını düşünerek sınırlarını netleştirmen şart 🌱✨
Çok konuştum hep söz verdi en ufak şeyde aynı şeyleri yaptı olmuyor bosanacagim
Canım çok yıpranmışsın, defalarca denemene rağmen değişmemesi gerçekten üzücü 😔💔 Boşanma kararı ağır ama bazen en sağlıklısı oluyor; çocuğun için kavgasız, huzurlu iki ev, gergin tek bir evden daha iyi olabilir 🌱👶 Bu süreçte bir avukata ve imkânın varsa bir terapiste danışmanı mutlaka öneririm, duygusal ve hukuki olarak hazırlıklı olman önemli 🙏✨
Tesekkur ederim