Eşim her tartışmada ailesini arayıp ayrılalım diyor, böyle evlilikte ne yapmalı?

Evimizin ne özeli ne mahremiyeti kaldı. Eşimle en ufak tartışmamızda direkt ailesini arıyor gelin beni alın diye. İşine gelmeyen bir şey olunca ayrılalım olmuyor diyor. Bazen tartışma anında bile birilerini arıyor sırf duysun diye. Böyle kadın olur mu arkadaşlar. Gene aynı şeyi yaptı ayrılıyorum. Siz olsanız ne yapardınız? Bir de çocuk var hiçbir şekilde düzelmiyor bu kadın ömrümü yedi.
Eşim her tartışmada ailesini arayıp ayrılalım diyor, böyle evlilikte ne yapmalı?
Cevapla