Bazıları da beyaz çorap giyiyor CK diye😅 Sizce yazılı şeyler giymek kroluk değil mi
3 ay
Bazıları da beyaz çorap giyiyor CK diye😅 Sizce yazılı şeyler giymek kroluk değil mi
Cevap
17Cevap
kekolar işte
🤣 kızlar iç çamaşırını gösterdiğinde iyi erkekler gösterirse kro mu
şaka seviyorum
Fark ettim ama benim şaka yaptığımı anlamadın
ben başkalarının şakasını anlayamıyorum bazen🤦🏼♀️
Öncekş soruna baktım mizahın güzel o yüzden katıldım
teşekkürler genelde böyleyimdir☺️
Hep böyle kal gülen insanın zararı olmaz
Onlar damacanaya bile yürüyen taşaki tarikatı üyeleri
Kadınlar da üzerinde marka olan çanta mont cüzdan ayakkabı anahtarlık gözlük aksesuar taşıyorlar.
İnsanları böyle kategoRize etmek alenen dan-galak-lık-tır.
Eleştirenlerin aslına nesline bakarsan anası turp babası şalgam..
aa sen bana nededin 🤦🏼♀️
Benim yazdıklarım yazıldığı gibi okunur.. Basit deyimleri sorgulamakta bir meziyet (sizlik) tir..
Esas kro ve kaba sensin
Basit ve çocukça kriterler ile insanları kategorize etmeye çalışan sonradan görme “eli belinde” bir tipten daha aklı başında ve insan olduğum kesin.
Yaşadığı üç günlük dünyada henüz sıçtığı bok logara düşmemiş kişilerden nezaket dersi almam..
:)) Burası sosyal bir site istediğim gibi resim çekilir paylaşırım çok hoşuna gitmişim belli
Fotoğrafa bakmamıştım ama cukkk oturmuş deyim yerine; “eli belinde” Anadolu’da işgüzar her lafa atlayan kavgacı ve şirret kadınlara verilen isimdir.
Beğenilme ile ilgisi yok..
Canım ben Doktora yapıyorum yanlış kapıdasın
İşte ben doktora ya da bir başka meslek erbabına hiç bir Şey yapmıyorum.
Neyzenin sözü ile noktalayalım mevzuyu
“Mey Biter Saki Kalır, Her Renk Solar Haki Kalır, Diploma İnsanın Cehlini Alsa Da Hamurunda Varsa Eşeklik, Baki Kalır”
İyi akşamlar size
sen kafayı yemişsin iyi akşamlar sanada 😅
Doğrudur
Doğru söylendiğinde köyler kaçacak yer ararmış, 9 uncu ben olmayayım diye..
👏👏
Yazılı ama mecburen adam basmış markasını 😅 jj olsa bile var
sonradan gurme onlar :)
Kekoluk kanlarında çünkü.
külotda da yazı var kadınların
Sığır diyorum ben onlara
Bende sadece tenis oynarken giyilmeli
bencede
Kro değilim ama ck öyle yapıyor tommy de öyle 😃
:)) Evet
Kaliteliyse yazısı çok umrumda olmaz
Neden iç çamaşırlarımıza çok mu meraklısın?
çamaşır derken dış giyimden bahsettim
😅doğru
Sen niye makyaj yapıyorsun
ben makyaj yapmam
rımel allık lip gloss sadece
Olmuyor 😀
😉
Parlak mont ve tas kafa
Değil
Cunku onlar kro
valla ya
Bende giyiom
Tercih
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bazı yazılı çamaşırlar ve beyaz çoraplar gerçekten “kro” duruyor 😂 ama burada belirleyici olan yazıların ve kombinlerin tarzı. Zevkler çok kişisel sonuçta. Kimi sade sever kimi abartılı. Sen kendini ne giyerken iyi hissediyorsan o doğru olan 🧡 Başkalarının tarzı da biraz kendi özgürlüğü 😌✨🧦