Kendisi çalışıyor eve para getiriyor. Size çayı bile ortaklaşa kalkıp yapacağız şartı koyan bi kadınla evlenir misiniz?
3 ay
Hayatını si ker. Ben evlenmem. Ama iyi se x partneri olur. Ama ömür geçirilecek eş olmaz. Erkeğe konfor sunmaz konfor bekler. Paraya köpek olmak istersen olur
40 yaşında tecrübe konuşuyor burada. Haklısın
Çok daha fazla yaşım. 52
Bu kadının derdi muhtemelen “eşit sorumluluk ve emek” aramak ☕💸
Seni sömürmemek için uğraşıyor da olabilir ama üslubu sert gelmiş. Evlenilir mi sorusunun cevabı senin beklentine bağlı. “Roller eşit olsun” düşüncesine sıcak bakıyorsan yürür bu ilişki ❤️ Bakışın daha geleneksel ise uzun vadede çatışma çıkar. Konuşup orta yolu aramak en sağlıklısı 💬✨
Cevap
4Cevap
Yani o an için kim müsaitse o yapar. Saçma sapan illa da şunu ortak yapacağız diye dayatmalar olmamalı. Bu erkek içinde kadın için de geçerli.
Senden de olmaz
Senin onayına ihtiyacım yoktu zaten.
Tamam sen kocana bulaşıkları da yıkat, çay da yaptır.
Benimle evlenecek adam seve seve yapar zaten merak etme.
İnşallah öyle birini bulursun.
Bütün faturalarda ortak ise olur yoksa ailesiyle devam etsin
Kanki eve para getiriyorsa katlanacaksın
Getiriyorsa zaten getirmiyorsa kusura bakmasın
Her şey ortak olmayacaksa zaten neden evlenesin ki? Kadin senin hizmstçin degil kölen değil tabiki beraber yapacaksin
Misafirlerle otururken sıra sende kalk çay yap dese kalkacaksın yani
Kalkarım
Böyle şeylerin şartı olmaz ya kim müsaitse o yapar
Bundan olmaz
Bence de
Senden olmaz diyorum
Hee o şekilde... Niye ki
Ben ailem ya eşimin ailesi geldi. Şimdi kız otururken ben mi gidip çay koyacam
Incilerin mi dökülür
Bak eğer kız çalışıp eve para getiriyorsa gider bulaşıkları bile yıkarım. Ama ben evleneceğim kızın iş sahibi olmasını, benim param diye tuttarmasını istemediğim için işsiz birini alır onu eşim yaparım. Evde yemeğimi yapar, bulaşığı yıkar, çoçuğa bakar. Bu onu hizmetçi gördüğüm için değil. Böyle olan kızlar evine bağlı olup kendi işini kendisi yapmak isteyen
Hee ben o kız ozelinde konuştum. Yani eğer ona aşık degilsen onunla mutlu olamayacağını düşünüyorsan tabi ki de bahsettiğin profilde birini bulmalisin. Kaç yaşındasın ki
O kızların burna havada olur. Ev işini bile ortak yapmamak için her türlü işe gidenler var.
Yaşım 25
Bence ev işi daha kolay ben iş hayatına uygun biri olduğumu düşünmüyorum. Stres sorumluluk bana zor geliyor ama kendi evim olsa ve sevdiğim biriyle orayı yuva yapsak mükemmel olurdu. Ama maalesef henüz o kişi de bulmadı beni 😅
Bulur bulur. Merak etme sen
Sen bundan yakınıyorsun bizde böyle birini bulamamaktan. 😅
Belki zamanı değildir
Sen 26 sen 25 yaşımdayım. Şimdi değilse ne zaman. Sen de çok iyi biliyorsun yaşı geçen bi kızı kimse almak istemez. Ben şu an bile geç kaldığımı düşünüyorum
Beni kimse almayacak ben eşya değilim son kullanma tarihim de yok. Evliliğin aşkın yaşı olmaz. ayrıca burada konusacagimiza çok istiyorsan mesaj yaz
Böyle düşünmekle çok yanlış yapıyorsun. Her neyse iyi akşamlar dilerim. Umarım gönlünce olur
Neye göre yanlış? Yaşım geçiyor diye içime sinmeyen biriyle evlenip hiçbir zaman mutlu olamayıp sadece tahammül ederek mi yasayayim
Hayır tabi ki öyle bir şey mi dedim ben. Niyetin evlenmekse ve böyle iyi birini de bekliyorsan kaçırma diyorum. Hani bazı kızlar 30 una kadar kimseyle evlenmek istemez, ben hayatımı yaşayacam, kocaya bağlı kalmak istemiyorum diyenler gibi yanlış düşünme. Bak o yaştakilerin çoğu bunalımda, kedi köpek besliyor o annelik duygusunu bastırmak için
Haklisin
Öyle evet
orada mısın
Evet
Özelden yazsam olur mu
Olur
Yazamıyorum ama. Kapalı
Yo açıktı ekle o zaman sen de ne bileyim yani
Açtım
Asla
Hayir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?