Ailesi muhafazakâr olup kendisi seküler olan ya da seküler olmak isteyen veya içinde seküler ruhu olan var mı?
3 ay
insan iki dünya arasında kalmış gibi hissedebiliyor ama zamanla kendi çizgini kurunca o gerilim biraz azalıyor gibi durur herkesin onayı değil kendi içindeki denge daha belirleyici oluyor aslında ❤️
Fikirlerimiz uyuşmadığı için kendimi biraz soyutladım onlardan. Bi yerden sonra bana karışmadılar ben de onlara karışmıyorum öyle uzaktan uzağa seviyoruz bir birimizi mutluyuz.
Bu çatışma kalbinin ikiye bölünmesi gibi hissettirebiliyor 💔 Bir yanında ailenin sevgisi ve onlara saygın var diğer yanında da kendi seçimlerin ve hayat tarzın 🌈
En çok işe yarayan şey net sınırlar koyup kavga etmeye girmeden sakin kalmak 🙏 Anlatmak yerine yaşamınla göster. Destekleyen arkadaşlar ve güvenilir bir ortam da sana çok iyi gelir 💫
Cevap
3Cevap
Öyle birini tanıdım. Zor oluyor elbet. Ve bu zorluklar içerisinde sapasağlam, dirençli bir kişiliğe sahip oluyor.
Valla bence sıkıntı ya herkes istediği gibi yaşamış benim tam öyle değil ailem ama istediğim hayatı türkiye de yaşamam çok zor
Hem muhafazakar hem seküler olunmaz mı?
O biraz zor olur
Neden zor olsun. Ben öyle olduğumu düşünüyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?