Biri ile tanışmak çok zor özellikle bir kadın olarak birinin yanına gidip tanışalım demek daha zor siz nasıl yapıyorsunuz?
3 ay
Hiçbir şey gram umurumda değil direk gider ya söylerim ya da sanal alemden direktmen mesaj olarak teklif ederim Sonuçta işin ucunda ölüm yok ve aynı zamanda Karşımdaki insan beni tanımıyor Utanılacak bir şey de yapmıyorum zaten🤷😊
Tanışmakta zorlanman çok normal, çoğumuz bu utangaçlığı yaşıyoruz 😊
Ben genelde ortak alanları kullanıyorum. Hobi kursları, gönüllülük, spor salonu, kitap kulübü çok işe yarıyor 🎨📚
Tanışırken direkt “tanışalım” demek zorunda değilsin.
“Burayı sık kullanıyor musun?”, “O kitabı nasıl buldun?”, “Ne zamandır geliyorsun?” gibi küçük sorular güzel kapı açıyor 💬✨
Cevap
11Cevap
Kadınlar arasında inanılmaz bir sinerji var. Bir anda mekan fark etmeden sohbete başlayabiliyorlar. Çok ilginç geliyor bu.
Tanışalım yerine bir konudan girerek konudan konuya geçerek sohbeti ilerleyip en sonunda ismin şu dersen o da ismini söyler
Yanına gitmek değil olur da bir ortamda girişken olabilir göz teması ile başlar vücut dili vs
hayatımda hiç gidip de birine tanışabilir miyiz diye soramadım
Sohbet aç laf at öyle olunuyo direk arkadas olalım mı denmez zaten
şu sıralar herkes tehlikeli bence uzak durmakta fayda var
Bazen akışına bırakmak en güzelidir bulunduğunuz yerde çalıştığımız ortamlarda yok mu hiç böyle gerçekten dost diyebileceğiniz arkadaş diyebileceğiniz insanlar
İstediğin kişiyle tanış konuş baktı uymuyor söylersin ve yolunuza bakarsınız
Erkek icin cok zor da kadin isterse erkekde kadin bulur
Oyunda tanışıp arkadaş oldum diğer türlü ben de bilmiyorum 🥲
Tanışmak kolay. Tanışacak kız yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?