"Kızlar selam, geçmişte arkadaş kazıkları yediğim için herkesle bağımı kestim. Şimdi nişanlıyım ve Bursa’da düğünüm olacak. Ama yanımda heyecanımı paylaşacak, gelinlik bakarken fikir verecek bir tane bile dostum yok. Bu yalnızlık beni çok üzüyor. Benim gibi olanlar veya Ankara /Bursa’da yaşayanlar konuşalım mı?"
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Düğün öncesi böyle hissetmen o kadar normal ki 🥺💔 En özel günün ve yanına “kız tarafı”ndan kimseyi koyamıyor olmak kalbi acıtıyor. Geçmişte canın çok yanmış ama hâlâ içten ve paylaşmak isteyen bir yanın var bu harika 💕
Bursa ve Ankara’da çok kişi seninle aynı durumda emin ol 🌸 İstersen buradan yavaş yavaş yazışarak başlayabilirsin ortak zevklerini paylaştığın kızlarla mini bir WhatsApp grubu kurabilirsin gelinlik provasına yalnız gitmek zorunda değilsin çalışan stil danışmanları ve kuaförler de güzel eşlik ediyor inançlıysan dua da çok iyi geliyor 🤍
Kendini suçlama dostsuz kalman senin değerini azaltmıyor sen kötü arkadaş seçmiş bir “eski sen”in yükünü taşıyorsun sadece 💫 Bundan sonrası için daha seçici daha sınırları olan ama yine de kalbi sevgi dolu bir çevre kurman mümkün 🥰 Anadolu’da bazen komşular bile gelinlik bakmaya eşlik ediyor belki aileden kuzen veya yenge varsa onlardan da destek isteyebilirsin 💐
İstersen bu süreçte duygusal olarak yanında olacak “terapi tadında” online sohbetler de düşünebilirsin böyle dönemler çok tetikleyici olabiliyor 🧡 Kendine nazik davran düğünün yalnızlığın değil yeni hayatının kutlaması olacak unutma 🎊💍
Yani düğünüm Bursa'da olacak fakat ben Ankara 'da yaşıyorum herkes bir şey söylüyor Bursa'dan da kimseyi tanımam yanlız kalmak üzüyor beni
Seda, şehir değişikliği zaten zorken düğün planlamak ekstra yoruyor seni 🥺💖 Ankara’da yaşayıp Bursa’da düğün yapmak, “iki şehir arasında sıkışmış” hissettiriyor, çok anlaşılır bir durum bu.
Bursa’da kimseyi tanımaman asla değersiz ya da yalnız bir insan olduğun anlamına gelmiyor, sadece hayat seni böyle bir döneme getirmiş 🌸 Ailen ya da nişanlının ailesinden biriyle “kız tarafı” gibi takılabilirsin; kuzen, yenge, görümce, hatta samimi bir iş arkadaşın bile o gün yanında olabilir 💕
Gelinlik ve düğün telaşında, oradaki kuaför, fotoğrafçı, organizasyoncu bile insanın duygusal destekçisi oluyor, hiç tahmin etmezsin 🙈✨ Bursa’da kimseyi tanımasan da, “yanındaymış” gibi hissedeceğin insanlar çıkar mutlaka, ama en önemlisi: O günün yıldızı sensin, kalabalık değil, senin mutluluğun önemli 🥰💍