Eşim babasına bu kadar düşkün ve bize ilgisizken bosanmayi ciddi ciddi dusunmeli miyim?

Eşim 27 yaşında. Ben 22 yaşındayım. 2025'te severek evlendik. 1 tane küçük oğlumuz var. 9 aylık. Durum şöyle. Ben babasına bu kadar düşkün olduğunu bilmiyordum. Babası kaza yaptı 3 gün önce, sadece burnu kanamış bizde kalıyor 3 gündür. Ama bana ve çocuğuna göstermediği ilgi alakayı babasına hiç üşenmeden gösteriyor. Babasının bir dişi kırılmış, eşimin sigortasından faydalansın diye uğraşıyorlar bugün. Maddi durumumuz iyi değil, çok da önemli değil benim için. Kaç aydır çocuk var diye dışarı çıkmıyorum çocuk konusunda babalık görevini yaptığını düşünmüyorum. Çocuğu aldıktan sonra ne zaman alacağım diye çocuğu gözümün içine içine bakıyor. Çocuk gece uyumadığında gereksiz bir sinirleniyor ( 5 dakika yanımıza uğrayıp sinirlendiğini belli edip uyumaya geri dönüyor ). Şimdilik buna göre cevaplarınızı yazar mısınız?
Güncellemeler
3 ay
Ha şey var birde son iki aydır hiçbir şey yapmadan yemeğini yiyip uyuyor canım sıkılıyor
Güncellemeler
3 ay
Babası burada yokken hergün konuşuyorlar telefonla adam yarım saatlik mesafede oturuyor.
Eşim babasına bu kadar düşkün ve bize ilgisizken bosanmayi ciddi ciddi dusunmeli miyim?
Cevapla