Komşumuz daha doğrusu ev sahibimiz bizi sürekli davet ediyorlar ben de pek sevmem gidip gelmeyi. Nasıl davranmamız lazım yaşıtımız da değiller
3 ay
Nazik ama tutarlı sınır koy.“Çok teşekkür ederiz ama bu aralar evde dinlenmeyi tercih ediyoruz. Veya “Yoğunuz, başka zaman bakarız ama sürekli erteleme, alışkanlık yapmasın dikkat etmen gerekir ve davetleri her seferinde kabul etme, arada bir gitmek istersen kısa tut. Önemli olan senin güleryüz ve net hayır deyemesend ebahaneler üretmen bu da karşı tarafın bir süre sonra sıklığı kendiliğinden azalrmaya başlaması demektir.
Bu durum çok yaygın ve zorlayıcı olabiliyor 😊 Önce nezaketle teşekkür edip daha az vakti olan insan rolünü güçlendirebilirsin. “Çok naziksin ama bu aralar yoğunuz pek gelemiyoruz” demen yeter. Arada nadiren uğrayıp genel dengeyi korursan kırılma da olmaz. Sınır koyma hakkın her zaman var 💖
Cevap
3Cevap
Ya gidip dengesiz davranacaksınız ya da telefon açmayacaksınız
Ev sahibi işte
Bu yaşlılar maalesef istekli oluyor ne istiyor kim bilir
Siz mi büyüksünüz onlar mı
Onlar
Her seferinde mazeret bildir zamanla bırakacaktır
Ev sahibiniz Peki evli mi yoksa bekar mı?
Evli ya
Evli ise bir yarım saatliğine gidebilirsiniz bir çay için bir kahve için ondan sonra kalk. Hani bekar olsa tamam anlarım da evli olduğu zaman kötü niyetli olduğunu düşünmüyorum hani siz de sıkılırız diye düşünseniz de en azından bir incelik göstermiş olursunuz
Bu arada çok pardon sanırım siz de evlisiniz Ben sizi bekar olarak düşündüm Siz de evliyseniz yani bir gidebilirsiniz ya yarım saat bile olsa eşinizle birlikte
Ya evet orta yaşlılar ama ben pek sevmiyorum öyle gidip gelmeyi kötü niyetleri yok ama işte bana göre değil
Ya dediğim gibi Evet çok iyi anlıyorum ama hani nezaket icabı Yeliz de olsam en fazla bir yarım saat giderdim otururdum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?