Çocuklarım ve kaynanam çocuklarım onları görünce beni unutuyorlar istemiyorlar gelmiyorlar bu durum da onun hoşuna gidiyor gülüyor beni bastırmaya çalışıyor beni yok sayıyor
3 ay
Cevap
6Cevap
Bu durum seni zorlayabilir, ama sen kendi değerinle var oluyorsun. Onun gülmesi senin gücünü azaltmaz.. salla gitsin
İllaki bı anne olrk üzülüyorsun tercih edilen istenilen o oluyo ve karşıdakini de az çok bildiğim için daha çok canımı sıkıyor bu durum başkasına böyle olsalar belki bu kdr takmam nasıl olsa anlarlar derim ama kaynanam olunca söz konusu sknti oluyo çünkü niyetini az çok anlıyorum halini hareketlerini
Anlıyorum, tanıdık olunca incitmesi daha zor geliyor. Hislerini fark etmen zaten seni güçlü kılıyor, bu duruma yüklenme
Öyle
Günaydın.. kac senelik evlisiniz?
Bazen insan sadece anlaşılmak ister, senin hissettiklerin de çok normal, içinde tutma
Olabilir ben de babaannemi annemden çok seviyorum
Yanlış bence anneye göre de değişir yani ama sonuçta seni doğuran babaanne değil
Doğuranı sevmek zorundayız değiliz
Sizin bileceginiz iş
Öyle
@Uskskdks üstün ama bu sevmeme neden değil
Onlar kural sınır koymuyor herşeyi yanlarında daha rahat yapıyorlar ondandır
İlerde sknti yaratır mi peki bu durum
Her sıkıştıklarında onlara gider onlardan destek alırlar
Anladım 😐
Sende çocuklarla ilgilenme kaba sert davran bak nasıl zırlayarak geliyorlar anne diye.
Gelmiyolar işte onlar üstüne düştükçe onlar da onlara gidiyo bilmiyorum nasıl yapicam
İlgilenme önlerine yemek koyma git babaanneniz yapsın de nazlandırma
Anladim
Senin yasakladığın şeylere izin veyorsa
Bardakta cay verme döküyor diyorum hiç umursamiyo veriyo ona benzer veya bsy olsun hemen çocuğa gel noldu gel der beni bastırarak
İşte öyle olunca anne yasakçı oluyor çocuğun gözünde. Büyükler öyle yapmamalı
Onlar ztn bilerek yapiyo bugün misafirlikteyiz çocuğum bardakta cay istiyo ve döker yani ben biliyorum çocuğa olmaz dokersin diyorum görümcem ordan kaynanama anne bardak getir koyalım dedi getrdiler koydular içti böyle olunca işte istenilen hep onlar oluyo
Sana sanki aksine yapıyorlar gibi
Aynen öyle çocuğumu yatrdim misafirlikteyiz üstüne ceketim vardı onu örttüm kaynanam gorumceme kızım halası onun üstüne bsy daha ört üşür o dedi
Sana Allah sabır versin bunun gibi kim bilir daha neler vardır
Tabi bir gün kapidayiz görümcemle ayaktayız yan yana kızım da yanımızda kaynanam eve bsy almaya giderken gorumceme dönüp kızım coxuga bakar ol ben geliyorum dedi benim yanımda annesi olrk ben orada olduğum halde sonra çocuk kaçırınca ben suçlu oluyorum
Seni görmezden geliyorlar ya da dikkate almıyorlar. Anlıyorum seni ama yorumdan zor oluyor normal yazabilir misin çözeriz belki
Burdan olursa daha iyi olur
Buradan inan ki zor oluyor. Normal yazın normal yorumdaki gibi yazacağım ben yine. Yoksa direkt engelleyin zaten. Zor oluyor sadece o yüzden
Beklemedeyim bu arada yazmanı
Çok ilgidardir kadın belki öyle düşünme
Hastalanır 10 gün sonra denk gelince sorar mesela işine geldiği gibi ama ben yanında olum sanırsın ben dış kapının diş mandaliyim o doğurmuş benden çok düşünüyo seviyor bana dusurmuyo fırsat vermiyo kendince
Sürekli beni bastırma halinde hep o konusacak çocuklarla oğluyla onu istiyo herşeye dahil olma halinde rhtsz olduğunu söyleyince de oğluna şikayetler falan
Nasıl yapicam ki
İpleri elime almayı
Aslında farkında ama inkar ediyo
sen kıskandınmı
Kiskanmakla alakası yok yok sayilmakla senden başka herkesin söz hakkı olmasıyla alakalı olan rahatsızlık
Yok be qnnesinn akıllı ol
Büyüdükçe düzelir diyolar ama tam tersi olur diye de korkuyorum illaki
Sevsin ne olacak
Sevmek olsa sevsin ztn ama bu sevmek degil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Çok can acıtan bir durum bu 💔 Kendini dışlanmış hissetmen çok normal, hiçbir anne böyle hissetmek istemez.
Burada sorun çocukların sana sevgisizliği değil, kaynananın sınır bilmemesi. Çocuklarla baş başa küçük anlar yaratmaya çalış 🫶 Onlara kırgınlığını suçlamadan anlat.
Eşinle de sakin bir dille konuşup “ben böyle hissediyorum” diye paylaş. Kaynanayla da saygılı ama net sınırlar kurman önemli 💬💪🧡