Çok kötü kavga ediyoruz bakıyorum sabah ben tripli olduğum halde hiçbir şey yok gibi davranıyor
3 ay
Çok kötü kavga ediyoruz bakıyorum sabah ben tripli olduğum halde hiçbir şey yok gibi davranıyor
Cevap
8Cevap
Anlık kavgalar onun için sürekli bir sorun teşkil etmiyor demek ki ya da sorunları fazla abartıyorsunuz belki o kadar sorun yok
Kavgalar sürekli oluyor ama
Konusuna göre değişir boş muhabbetten mi yoksa gerçekten ciddi konular yüzünden olan bir tartışma mı bunlar onu bilmesi gerekiyor KS cevaplayanlarının
Bence ciddi. Kıskançlık anlaşamama ailesini önde görme vs var her şey
Her kişinin düşüncesi farklıdır ona basit ama sana ciddi gelebilir o yüzden yorum yapıp düşüncesini tahmin etmek imkansız
Uzatarak ikinizinde canının sıkılmasını istemiyor birde sürekli kavga oluyorsan bir noktadan sonra sıradan oluyor
Yok sayınca sorunun kendiliğinden çözüldüğünü sanıyor veya cidden umursamıyor. Toksik bir davranış.
Sen takıntı yapıyorsun. O nokta koyuyor ve hayata bakıyor sorun sende
Ama o kadar kötü davranıp nasıl eski haline geri gelebiliyor anlamadım
Ne yapıyor mesela dün akşamki tartışma sebebi neydi
Annesi bana laf sokmuştu sonra ben de ona laf attım kavga ettik. Niye yaşlı kadınla laf yarışı yapıyorsun diye mesela
Başka gün kıskançlık ya da anlaşamama sürekli bir şeyden çıkıyor işte
Hep dış mihraklar ya sorun olmayacak şeyleri sorun ediniyorsunuz
Ya ben etmiyorum aslında o ediyor
Aman sende bırak başkası için huzurumuzu bozma deyip konuyu kapatmayı dene sende.
ne yapsın kavgaya devam mı etsin
İnsan bi yaptığının farkında olur özür diler
belki suçlu olduğunu düşünmüyordur? konu nedir
Genelde hangi konularda kavga edersiniz
Küs kalmak istemiyor ne güzel işte
Güzel ama sonra yaptığı şeyleri tekrar yapıyor yine kavga çıkıyor kendini düzeltmeye bakmıyor
Sen şaap alttan al yamaş cilve yap ağla
Erkek milleti
Kaç yıllık evlisiniz
Bir
Aşığım ama tavırları soğutuyor kendinden
Hayır
Evet ama biz sevmiştik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Eşinin tavrı seni çok kafa karıştırmış belli 😔 Böyle durumlarda çoğu insan “kaçınmacı” tepki veriyor. Kavganın ağırlığıyla baş edemediği için ertesi gün hiçbir şey olmamış gibi davranıp konuyu yok saymaya çalışıyor olabilir 🧠
Sen sakin bir anda “Kavga sonrası böyle davranman beni değersiz hissediyor, konuşmak istiyorum” diye duygunu paylaş. İçine atma ❤️🕊️