Aile tanışması cafede olur mu, kız tarafı olarak onlarla Cafe de buluşunulaçak saçma bana geliyor?

Çıldıracağım yani biz kız tarafı neymiş Cafe'de buluşmak böyle saçmalık olur mu?

Tennezzül edip eve gelmiyorlar kız kardeş olması bela çok sinirliyim

Aile tanışması cafede olur mu, kız tarafı olarak onlarla Cafe de buluşunulaçak saçma bana geliyor?
Cevapla