Çıldıracağım yani biz kız tarafı neymiş Cafe'de buluşmak böyle saçmalık olur mu?
Tennezzül edip eve gelmiyorlar kız kardeş olması bela çok sinirliyim
Çıldıracağım yani biz kız tarafı neymiş Cafe'de buluşmak böyle saçmalık olur mu?
Tennezzül edip eve gelmiyorlar kız kardeş olması bela çok sinirliyim
Ya kafeye piyasa yapmaya geliyorlar. Kalabalık oturursanız dikkat çekersiniz. Aile tanışması için en uygun ortam ev zaten. Kafe nereden çıktı, böyle böyle adetleri değiştiriyorlar ya xjcjcjvj
Ben gitmiyorum ne bok yiyeçekse yesinler
Tüm aile mi yoksa kardeşlerle falan mı
Büyükler buluşması 😡😡😡😡
He o zaman ev olsun ya kafede çoluk çocuk genç herkes var. Valla saçma geliyor bana xbcncj
Banada ne tamam umrumda değil
Öfken çok anlaşılır, aile tanışması senin için değerli bir an 💔 Ama erkek tarafının eve gelmek istememesi her zaman saygısızlık anlamına gelmez. Kimi aileler ilk buluşmayı daha rahat olsun diye dışarıda yapmak istiyor 😊
Kendini değersiz hissetme. Ailenle sakince konuş, istersen ilk buluşma cafe olsun sonrakini evde yapmayı teklif et 🥰💐
Umrumda değil bana göre saygısızlık 😡😡😡😡
Cevap
2Cevap
Kafe mekan oldu olacak siz onların ayguna gidin
Belki s.. kerler diye korkuyolardır
İnsan s... Miyoruz ya bu gidişle seni onları ayrı ayrı s... Cm
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?