Gerek sosyalliği, gerekse de gelişmişlik ve tarihî anlamda başka şehirlerle bence kıyaslanamaz biçimde. Sizce biraz da alışkanlık olduğu için mi böyle düşünüyorum. Sizin başka şehirde yaşayamam dediğiniz bir il var mı?
3 ay
Gerek sosyalliği, gerekse de gelişmişlik ve tarihî anlamda başka şehirlerle bence kıyaslanamaz biçimde. Sizce biraz da alışkanlık olduğu için mi böyle düşünüyorum. Sizin başka şehirde yaşayamam dediğiniz bir il var mı?
İstanbuldan kaçıyorum ben yaşamak için berbat bir şehir kaos, gürültü asla bitmiyor sadece turist olarak gelir gezersin yaşamak için milyoner değilsen asla yaşanmaz burada
Hangi şehiri önerirsin merak ettim. Hangi şehiri öneriyorsun
İstanbul’a böyle bağlanman çok anlaşılır 🤍 Büyük şehir alışkanlığı kolay bırakılmıyor, tempo ve çeşitlilik bağımlılık yapıyor resmen 😄 Ama bunun büyük kısmı gerçekten alışkanlık ve kurduğun çevreyle ilgili 🌆
Ben Muğla’dan kopamam sanırım, doğası ve sakinliği ruhuma çok iyi geliyor 🌿🚤 Sen de belki tatillerde farklı şehirleri uzun süre deneyip hislerini gözlemleyebilirsin 🌺
Muğla güzel ama +45 doğru yaşayabileceğim yerler arasında 😅
Cevap
1Cevap
Türkiye içinde başka şehir istemem
İşte benim kafada birisi. Diğer yerler (başkent dahil) köy bence.
İstanbul mega metropol, alışnca zor başka yerler. yurtdışına çıktm, örnegn Moskovaya gittim, hayat yok gibi geliyor. insan boğuluyor.
Bende Türkiye'de birçok şehire gittim, bende aynı şekilde düşündüm.. Evet haklısın ondan sanırım
ben de çok gezdim. bana yine en güzel şehir Antalya gibi geliyor ama İstanbulla kıyaslanamaz yaşam kosulları olarak.
Antalya fena değil ama orası da belli bir zaman sonra sıktı. Samsun'da güzel orayı da beğendim ama aynı şekilde belli bir zaman sonra sıkıyor. Gerçekten bir kere alışan doğup büyüyen en azından en az +45 kadar çıkamıyor. Ekonomik olarak iyiyse düzenli işi vs varsa zaten keyfi yerinde oluyor çıkamıyor
doğa olarak, güzellik olarak çok yer güzel ama yaşamak için İstanbuldan sonra başka yer kesmiyor
Aynen öyle, aynı düşünüyoruz
ama İstanbul da çok bozuldu son yıllarda Araplar ve hırtlar sayesinde o da ayrı konu
Evet öyle diye ama vazgeçmem 😅
Bi kadın bulamadım şu şehir de
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?