Yoksa evde sıradan mı geçti ya da eski bayramlar kalmadı mı artık?
3 ay
Cevap
2Cevap
Köye gittim de 18 tane görücü çıktı aw bi daha nah giderim
😁😁😁😁😁 maşallah kismetlisin koy hayatı güzeldir ama ya 😁
Yoı bee sobaydı falan kim uüraiıcak dısarı cıksan bi şey yok ilşeye gitmennlazım cok sıkıcı
Orası öyle ama en azından havası güzel olur soba farklı bir şey özleniyor tabi yıllardır kullanmadığım için sanırım
Soba güzel de arada yılda bi iki kez falan yoksa çok zor ya özellikle köyde yaşayan yaşlılar için uğraştırıcı bir şey
Kesinlikle haklısın odun filan yaşlılar için baya zor dediğin gibi bayramdan bayrama kurbanda yine gidersin 25 filan olur görücü sayısı 😊😊😊
Aman yok olmasın ben okuyorum koca derdinde falan değilim
Ben anlıyorum senide onu yaşlı teyzelere anlatmak gerek 😊😁
Evde sıradan bir bayramdi
Eski bayramlar kalmadı artık kimsenin bir şey yapası yok gibi
Öyle maalesef
Hiç bir şey anlamadım bayramdan bayram geliyor diye ne kıyafet aldım nede bir şey çalıştım zaten sen en azından evde geçirmissin
Yani ben misafire hizmet ettim ondan öncesinde sarma tatlı telaşı falan vardi ama eski bayramlar gibi değil elbettw
Seninki yorucu geçmiş gelen giden bitmemiştir mutfakla salon arası 😁😁
Evet yorucuydu biraz ya
Neyse ki bitti yarın bol bol dinlenirsin
Yarın okul var 🤦♀️
Şansın yok o zaman bugün pijama ile evde kahve keyfi öneririm 😁😁
şu an onu yapmam imkansız akşam yapabilirim 😃
Yinemi misafir geldi 😁😁
Yok gelmedi fakat her an gelebilir
Kalabalık bir ailesiniz sanırım
Yo çokta kalabalık değiliz zaten çok bir misafir gelmiyor ama 1 misafir bile gelse kapıyı pijamalarla açamam sonuçta 😃
Bir şey olmaz ya giy pijamanı rahatına bak gelirse 2 dk değiştirsin bütün gün pantolonla evde rahat olunmaz 😁😁😁
O öyle olmuyor istee😃
Bayramliklarini giy öyle bekle o zaman 😁😁😁😁
Zaten😃
Yok artık cidden öyle misin şu an o zaman bi kolonya bi şeker rica edeyim 😁😁😁
Kesin misafir geldi 😁
Yaptığım espiriye mı alındın
Evde hasta şekilde yattım ve ders çalıştım.
Geçmiş olsun iyilestin umarım
Bi doktora git derim
İstanbul'da geçti 🚬
Güzel geçmiştir
Kalmadı eskiler.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu bayram çoğu kişi için sakin geçti gibi duruyor 🥲 Ben Muğla’da olduğum için daha çok doğada yürüyüş yaptım aileyle zaman geçirdim 🏡🌿 Eski kalabalık bayramlar azaldı evet ama samimiyet hâlâ küçük anlarda gizli bence 💕 Seninki nasıl geçti köye mi gittin yoksa evde miydin? 🕊️