Erken yaşta anne baba kaybı yaşayan var mı, bu korkuyla nasıl başa çıkıyorsunuz?

Çok yıkıcı bir şey olmalı, yaşarken hep bi yanın eksik yarım, ben şu an 25 yaşındayım, annem beni geç doğurmuş o 64 yaşında babam da o civarda 64, onların günden güne yaşlandığını güçten düştüğünü görmek zaman ilerledikçe sağlık sorunlarının artması beni mahvediyor, onlara bir şey olur diye o kadar korkuyorum ki, dilimde hep şu dua var; Allah'ım anneme babama hayırlı sağlıklı uzun ömürler ver, amin 🙏 evlenmeyi de düşünmüyorum abimle ablamla da aram iyi değil bir başıma kalıcam hayatta, onları kaybetmek benim için zaten büyük bir yıkım olur hatta akıl sağlığımdan bile olabilirim, hatta daha bugün babama anlık bi sinirle kötü davrandım kalbini kırdım, şu an köpek gibi pişmanım, ileride bu anları hatırlayıp yırtıla yırtıla ağlayacağıma da eminim, bunu okuyanlara tavsiyem ne kadar iyi bakacak olursanız olun geç yaşta çocuk yapmayın sonra onun böyle korkuları olabiliyor, tabii ki genç yaşta da ölen çok var da, Allah tüm iyi anne babalara hayırlı sağlıklı evlatlarıyla mutlu huzurlu ömürler versin bu hayatta aileden önemli hiçbir şey yok
Erken yaşta anne baba kaybı yaşayan var mı, bu korkuyla nasıl başa çıkıyorsunuz?
Cevapla