
Statü bir insanın değerini gerçekten gösterir mi yoksa insanı değerli yapan şey karakter midir sizce 🤔

Statü bir insanın değerini gerçekten gösterir mi yoksa insanı değerli yapan şey karakter midir sizce 🤔
Statü ve maddi başarı hayatı kolaylaştırabilir, kapılar açabilir; ama bir insanın gerçek değeri uzun vadede karakterinde ortaya çıkar. Çünkü güven, saygı, dürüstlük ve vicdan gibi şeyler statüyle değil, kişinin nasıl biri olduğu ile ilgilidir. Statü değişebilir, kaybolabilir ama karakter kalıcıdır ve insan ilişkilerini belirleyen asıl şey odur.
Çok güzel anlattın çok güzel dediniz
☺
Bence dünyadaki bütün insanlar en az bir kez (yüksek) statü sahibi olmalı. Varlıkta değişiyor mu, elindekini paylaşıyor mu üslubu hali tavrı değişiyor mu bunu görmek için güzel bir fırsat olur. Her şey gibi maddiyat da geçici. Önemli olan insanın ruhunu nasıl işlediği, kalbinde yeşerttiği duygular, kendine kazandırdığı özellikler.
Bu yönden bakmadım oldukça haklısın çok güzel anlattın
Rica ederim
Gerçek degeri tabiki karakterine bağlı ama haksız yere değil de hakkı ile çalışıp statü sahibi olan insanların çalışkanlıkları da buna +1 değer olarak üstüne eklenir
Evet dediklerine katılıyorum
Karakter
Karakter
Karakter
👏👏👏
👏👏👏
👏👏👏
Bu soruyu 50 yıllık hayatımda çok düşündüm 😊 Statü kapı açar ama uzun vadede insanı yanında tutan şey hep karakter oldu 🧠💛
Güvenilir olman dürüst olman zor zamanlarda kaçmaman empati kurman seni statünden çok daha değerli yapar. Statü kaybolur karakter kalır. Gerçek bağı kuran da hep karakterdir 👍✨
Cevap
1Cevap
karakter.
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?