Son derece önem vermeyen ve ikinci plana atan insan tipi bence..
3 ay
Son derece önem vermeyen ve ikinci plana atan insan tipi bence..
Elbette yapılabilir 3. gunde olabilir.. öncelikler farklı olabilir başka birşeyler olabilir.. mesela benim İzmir'den misafirlerim var bu yüzden kimseyle bayramlaşmadim.. durumu ilettik.. yarın bayramlasicam buradaki insanlarla :))
Bayram kutlamasını ikinci güne bırakmak her zaman önem vermemek anlamına gelmez canım 😊 Bazı ailelerin düzeni böyle olur ya da ilk gün gerçekten çok yoğun geçer. Kendini ikinci planda hissediyorsan duygun çok kıymetli 💔 Karşı tarafa “bu beni kırıyor” diye açıkça söylemen iyi gelebilir. Net sınır koymak seni güçlendirir 🌸✨
Cevap
7Cevap
yapilir isim gucum vardi cogu kisiyle yarin bayramlasicam mesela
Yarın derken? Ben bir şey mi kaçırdım bayramın ikinci günü değil mi bugün 😂
Bayramlasamicam diye okudum pardon
Oruç yorgunluğu hala var yarına bıraktım ayrıca hastalıkla uğraşıyorum
Son gün hala ziyaretler bitmedi
Olabilir arayamadım denıp
Ben üçüncü günde yapicanmmm
Elbette olur
Yapılır tabiki
Biz her gün yapıyoz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?