Bayram çocuğu kapıya geliyor şeker uzatıyosun iy ben bunu sevmem çikolata isterim ya da harçlık ver diyo
Ananıavradını ya 😒
Bayram çocuğu kapıya geliyor şeker uzatıyosun iy ben bunu sevmem çikolata isterim ya da harçlık ver diyo
Ananıavradını ya 😒
Dün ilk defa kapıya çocuklar geldi ama cumaya geç kalmıştım kapıyı açamadım zaten tek yaşadığım için şeker çikolata falanda yoktu, para desen zaten herşeyi kartla hallettiğim için para da yoktu, açabilseydim kapıyı ülkerin 9 kat gofretleri var onlardan verirdim anca, işlerine gelirse yapacak bişey yok
Biz çikolata verenin elini öperdik bazıları sakız verirdi onların elini öpmezdik 😂😂
Sene 1990 lar 😂😂
Yeni nesil fena vallahi 😂 yanağını sıkar çikolata verir gönderirdim başka napabilirsin ki 😂 hepimiz çocuk olduk, yaramazlık yaptık çok görmemek lazım bu durumu 😂
dehlerin
Hayır deyip yollarım kaparım kapıyı
Bu durumda sinirlenmen çok normal 😂 Ama o çocuk da büyük ihtimalle sınırlarını test ediyor ve evde böyle görmüş olabilir 😅 Ben olsam sakin kalır nazikçe “Bizde şeker var onu istersen alabilirsin” derim çikolata ya da para vermem 🙅♀️ Sınırı net koymak en güzeli 😉🍬
Cevap
30Cevap
bir şey yapmam
Bu bayram değişiklik yapıp cips verdim. Dün çocuk cips görünce "oley be" dedi ve harçlık veriyorum
Hahah bir kere çocuklar. Dış kapıyı öyle bir sert ka duvara vurduki cami kırmışlardı
maalesef oyundur vs yarıştır olan oldu
Ben fakirin yok çikolata para derim kapıyı kapatırım 😂😂
JJ sana bişey söylemem lazım
Evet
Çikolata varsa çikolata veririm yoksa da 10 20 çıkarıp veririm jdkdkd
Ben gelirse dolandırmayi düşünüyorum para bozdurup tümleterek aklıyla oynayacam kim kimi çarpıyor görsün aklı başına gelsin
Umduğunu değil bulduğunu almayı öğren yok sana bir şey der yollarım
Doğru diyor şeker ne kapına gelmişse doğru düzgün bir şey ikram et bir de 50 TL ver
Git ana babandan iste derim ve Kapıyı suratına kapatırım.😀
Sorun çocuk da değil Sorun o çocuğu edepsiz yetiştiren annesinden ve babasında
Varsa verir sn yoksa yok
Çocuklar da çok hadsiz yetişiyor ya😒
Ama onlar çocuk bişey olmaz ki
Kapıyı kapatır açmam galiba jdhdhd
Güler verirdim harçlığı
Sopayla döverim
Tokatı yapıştırıp gönder
Şimdikiler p. ç gibi 😅🤣
Çorabını ver sevinir hssh
Kapat kapıyı suratına
Hiçbir şey versen kapıyı kapatirim
🤣🤣🤣🤣çocuk işte
Kapıyı açmam
Kapıyı kapatırım
ben küp şeker tutmuştum mal olmuşlardı
Yok derim
Genelde para veririm gelen çocuklara
Ağzına şeker veririm
Ben açmam kimseye
para isteyende var yok diyorum kovuyorum
Öldürürüm onu
Z+ kuşağı xkxkckck
Oldukça iti
İyi yaptın
Yalat içeri kat
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?