Yaşadıgıniz büyük bir rezillik var mı? Kisaca anlatir mısınız?

Benim kısa zaman önce yaşadığım bir olay var. aklıma geldikçe kendimi kötü hissediyorum. Hastane için randevu aldım. Sabah erken saatte olduğu için arkadaşimla sabah namaziyla kaldık gittik. Hastanede sıraya girdim ama sistemde randevum görünmüyor e ben de eminim randevumun olduğuna. Doktorla uzun süre tartıştım. 🫣 sonra hastanenin şikayet birimine gittim. Doktoru şikayete ama randevumun 10 gün sonraya olduğunu öğrendim. Ayın 16 sına olan randevunun sadece 6 sını görerek yanlış anlamışım. Tabi ki dönüp doktordan özür diledim. Çok utanmıştım gerçekten hatırladıkça kendimi kötü hissederim.

Yaşadıgıniz büyük bir rezillik var mı? Kisaca anlatir mısınız?
Cevapla