Akrabalar hakkında ne düşünüyorsunuz, sevmediğiniz birini düğüne çağırır mısınız?
Ne bileyim düğün ne kadar mantıklı, düğün kına kırmızı kuşak?
Akraba ziyaretleri.
Ne düşünüyorsunuz
Akrabalar hakkında ne düşünüyorsunuz, sevmediğiniz birini düğüne çağırır mısınız?
Ne bileyim düğün ne kadar mantıklı, düğün kına kırmızı kuşak?
Akraba ziyaretleri.
Ne düşünüyorsunuz
Saçma buluyorum. Mütevazı değil çoğu gösteriş üstüne , akrabalık desen en muhattap olmak istemediğinle bile konuşmanı tanımanı saygı duymanı bekliyorlar.
Düğün adetleri bazen çok yorucu olabiliyor ama çoğu, toplumun onay ihtiyacı yüzünden sürüyor ❤️ Düğün bence çift isterse olmalı, istemiyorsa da kimse karışmamalı. Sevmediğin akrabayı çağırmak zorunda değilsin, zorla mutlu olunmuyor 😅 Akraba ziyaretlerinde de sınırlarını koruman çok doğal, kendi huzurun her şeyden önemli 💫
Cevap
5Cevap
Valla para yok o kadar bas nikahi geç tarzinda düşünüyorum balayi da kendi sehrimde yapicam
Düğünlerin çok saçma bisey olduğunun farkındayım. Bu yeterli bence
Komple hepsinin allahını
Sen çağırmasan bile ailen çağırıyor :D
Ailemi bu yüzden silicem
Çok yorucu
Sacmalik oldugunu
Tamamen gereksiz işler
Hepsi boş ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?