Çalgısız-düğün veya düğünsüz evlilik sizce normalleşir mi?

Benim durumum var ve yaşım da var. Ancak, ben istemiyorum o kadar masraf edilmesini. Akrabalarım zaten soğuk biraz, kuzenlerim de bir halt etmez. Öyle kuzen düşman başına. İnsan az akıllı olur, kuzeniyle iyi geçinir menfaat için ama nerede bunlarda kafa. Arkadaş ortamım da az zaten. Anlamıyorum, şakır şakır oynayınca ne anlayacaksınız 4 saat? 😕 Ama böyle elit/basit bir pasta kesimi ve dans falan olsa ve kutlama güzel olur.

Ama belki 19 yaş aklıyla bunları diyorumdur, bilemedim. Bir de altın adeti var ya. En saçma şey

Çalgısız-düğün veya düğünsüz evlilik sizce normalleşir mi?
Cevapla