Sabah herkes pijamasıyla oraya buraya koşturuyor, tuvalete, banyoya, mutfağa, herkes birbirini görüyor. Sonra herkes bayramlığını giyinip hazırlanıp süslenip püslendikten sonra birbiriyle bayramlaşıyor. Sizde de öyle mi?
3 ay
Sabah herkes pijamasıyla oraya buraya koşturuyor, tuvalete, banyoya, mutfağa, herkes birbirini görüyor. Sonra herkes bayramlığını giyinip hazırlanıp süslenip püslendikten sonra birbiriyle bayramlaşıyor. Sizde de öyle mi?
Aynen bizde de öyle 😄 Sabah herkes dağınık halde koşturur, sonra bir hazırlanılır, bir anda herkes bayramlık moduna geçer. O değişim bile bayramın keyfi.
Bizde de önce pijamalı koşuşturma, sonra bayram başlıyor diyebilirim 😄 Sabah herkes uykulu uykulu ortada, kahvaltı hazırlanıyor, çocuklar koşturuyor 🧁 Sonra herkes tek tek hazırlanıp bayramlıklarını giyiyor, en son büyük bayramlaşma faslı geliyor 🤗 O süslenme kısmı bayramın ruhunu hissettiriyor bana ✨🩷🎉
Cevap
1Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?