Ramazan bayramınız mübarek olsun bayram sabahı kocanın elini öper misin veya karınız öper mi biraz önce eşim öptü annem de öperdi bu Türklerde bir gelenek aile reisi mantığı var sizde durumlar nasıl acaba
Bayramda eşlerin el öpmesi sizce normal mi, sizde kocanın elini öpen var mı?
Bayramın kutlu olsun 🎉🌙 Bizim evde kimse kimsenin elini öpmez ama sarılır öperiz bol bol 😌❤️ Bence burada önemli olan niyet. Zorla ya da “aile reisi” vurgusuyla yapılınca rahatsız edici olur. İki taraf da bunu sevgi saygı ifadesi olarak görüyorsa kendi evinizin kuralını kendin belirlersin 😊🧡