22 yaşında evlilik, bedelli askerlik ve 250 bin evlilik kredisiyle hayat kurmak mantıklı mı?

22 yaşına yeni girdim daha, seneye sana şöyle güzel bir kız bulayım; diğer sene ya da öbür kış da düğününüzü yaparız, karınla güzelce birlikte çalışır yersiniz dedi ya da çalışmaz ev işlerini yapar beraber yine mutlu olursunuz dedi. Açıkçası hiç kız arkadaşım olmadı atılgan olmadığım için çok heyecanlandım evleneceğimi duyunca bu Haziran bedelli paramı yatıracağım evlendikten sonra işe gireceğim balayını falan yaptıktan sonra sizce güzel olur mu düğünde takılan altınlar ve 250 bin evlilik kredisi ile balayı yapıp eşimle araba alırız diye düşündüm?
Güncellemeler
3 ay
Arkadaşlar bugün ilginç bir gelişme oldu dedem bana sana bir kız buldum dedi 27 yasinda ama hoş ev kızı annem de evlendirelim mi seni onla dedi kıza da söyledi yüzüne utanmış babama sorun demiş dedem babasıyla konusucak yarı.
22 yaşında evlilik, bedelli askerlik ve 250 bin evlilik kredisiyle hayat kurmak mantıklı mı?
Cevapla